V
vierailija
Vieras
Ää, profiilinsa oon kattonut jo aikaisemmin.Tulihan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ää, profiilinsa oon kattonut jo aikaisemmin.Tulihan.
Wannabe nainen.Ihan nainen olen, ja tää ei taida olla seuranhakupalsta.
Ihan nainen olen, ja tää ei taida olla seuranhakupalsta.
Ehe ehe, rupee oleen vanha vitsi.Wannabe nainen.
Tiedän että olet mies ja koska minä olen nainen, niin voitaisiin sopia kuumat tärskyt vaikka kylpylän porealtaalle. Maanantai iltaisin on usein rauhallista, niin saadaan olla ehkä kahdestaan peittävien porekuplien keskellä.
Juuri näin, voit lakata esittämästä naista.Ehe ehe, rupee oleen vanha vitsi.
Ei tartte esittää ku olen pönttö.Juuri näin, voit lakata esittämästä naista.
Pönttö eli mies.Ei tartte esittää ku olen pönttö.
Oli tarkoitettu sinulle väittäjälle toi.Pönttö eli mies.
Nainen, vajakki.
Pöntöksi kutsuit itseäsi kyllä.Oli tarkoitettu sinulle väittäjälle toi.
No jäi pilkku vahingossa pois että.Pöntöksi kutsuit itseäsi kyllä.
En ole tulossa sinun kanssa nyt mihkään altaaseen.Näinkö mä tunnistan sut porealtaassa? Huutelet siellä vajakkia?
Juu ei kyllä todellakaan ole.Ihan selvä Kärtsän nauru tossa Ursan stoorissa Bojanin synttäreiltä![]()
En ole tulossa sinun kanssa nyt mihkään altaaseen.
En ole ajatellut tälläisiä asioita edes.Onko sulla joku toinen kompostilainen kiikarissa mun sijaan?![]()
Nyt ku uudelleen kuuntelee niin menee lähellä kyllä, mutta miten K ja H stoorien perusteella vois olla, ne näyttää Suomessa olevilta kyllä. Ai niin, mutta Ursan jutut ei ehkä ihan uusia.Juu ei kyllä todellakaan ole.
Haluatko miestä vai naista?En ole ajatellut tälläisiä asioita edes.
Ette oo tainnu paljon kuulla Kärtsän naurua. Aivan samahan tuo on. Ajatella, miten haluaa salata ja pitää yksityisenäJuu ei kyllä todellakaan ole.
Mutta, koska toi ois kuvattu sitten?Ette oo tainnu paljon kuulla Kärtsän naurua. Aivan samahan tuo on. Ajatella, miten haluaa salata ja pitää yksityisenä![]()
Se nyt ei tähän liity, mutten ole tosiaan mies, jota sukupuolta itse näköjänsä etsit.Haluatko miestä vai naista?