V
vierailija
Vieras
Ihan tiedoistaan löytyi Skopje.Samaa piti tulla sanomaan. Mistä oikein revitte noita skopjeja ja turkkia kun ljubljanassa näyttäisi oleskelevan ja siellä hänellä on yritys.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan tiedoistaan löytyi Skopje.Samaa piti tulla sanomaan. Mistä oikein revitte noita skopjeja ja turkkia kun ljubljanassa näyttäisi oleskelevan ja siellä hänellä on yritys.
Ei ole, Bojanin kotona on kys. kuva.Joo ja sen kotona on se bojere kuva![]()
Näin juuri.Yritätkö vaan trollata vai etkö oikeasti näe, ettei ole Ursa??? Katso vaikka kulmakarvoja, eikä kyllä muutenkaan ole yhtään samannäköinen. Ursa on varmasti ottanut tuon kuvan.
Mistä tää tieto nyt on että ei olisi uudelta vuodelta? Ne on ainakin ihan tuoreimpia seuraamisia eli ei missään tapauksessa mitään tosi pitkän aikaa olleita. Sitä ennen seurattuihin on tullut jotain jalkapalloilijoita jotka tais ilmestyä mm-karsintojen aikaan. Ne oli vissiin joskus marras-joulukuussa.No miks sit sanottiin, että B:n kaksi uusinta miesseurattua tulivat uutena vuotena ku selkeästi näin ei ollut.
Sinulla juu.Nyt alkaa mennä jo ohueen yläpilveen nää jutut
Kysele siellä discordissa, pönttö.Onko tolla muffinssilla kaikki ok?
Tää yks tossari vaan väittää ettei ne ois uudelta vuodelta.Mistä tää tieto nyt on että ei olisi uudelta vuodelta? Ne on ainakin ihan tuoreimpia seuraamisia eli ei missään tapauksessa mitään tosi pitkän aikaa olleita. Sitä ennen seurattuihin on tullut jotain jalkapalloilijoita jotka tais ilmestyä mm-karsintojen aikaan. Ne oli vissiin joskus marras-joulukuussa.
No eihän ole toiseksi uusin edes, nyt ku toi alkoi seuraan tota yhtä naista, oon nähnyt noi kaks uusinta miesten tiliä jo ennen uutta vuotta, kuten sanoin.En tiedä kuinka kauan on ollut mutta toiseksi uusin seurattu se Bojanilla kuitenkin on.
Niin ku eivät ole.Tää yks tossari vaan väittää ettei ne ois uudelta vuodelta.
Mä en löydä sellasta tietoa. sen sijaan löydän sen työpaikan ljubljanasta ja sieltä tosiaan on melkeinpä kaikki sen kuvatkin.Ihan tiedoistaan löytyi Skopje.
Välillä mietin onko noi palstat hänen mielenterveydelleen oikea paikka.Menee vaan harhasemmaks ja harhasemmaks sen jutut, taitaa olla maniavaihde päällä![]()
No jos se on just sillon tarkastanut että ketä uusia on tullut, joita edellisenä päivänä ei vielä ollutTää yks tossari vaan väittää ettei ne ois uudelta vuodelta.
Häh, nimenomaan sanoin, että ne ei ole uusia ku oon nähnyt molemmat profiilit jo aikaisemmin.No jos se on just sillon tarkastanut että ketä uusia on tullut, joita edellisenä päivänä ei vielä ollut
Sinä et minua pysty vedättämään, hah hah.No kun olivat.
Mieti tätä omalla kohdallasi, kyseisellä ihmisellä ei tälläisiä ole.Välillä mietin onko noi palstat hänen mielenterveydelleen oikea paikka.
Eikö tuo just oo se mitä on arveltukin? Sitähän ne on haastatteluissakin jutelleet, eli että isolla lössillä olisivat lähdössä ja tällä kertaa bojankin tulisi mukaan, kuten kärtsäkin. Totta kai ne tyttöystävät on mukana. Vai onko siis joku muu ajatus ollut?Tässä käy kuulkaa vielä niin, että Bojan ja Joksut naisineen lähtee sinne Thaimaan lomalle helmikuussa kun Tsiilankin Dubain keikat on ohi. Samaan aikaan sinne menee Kärtsä ja Härtsä äijäköörin kanssa. Siinä teille bojere-loma. Erilliset huvilat, erilliset ohjelmat. Ehkä ne kerran kokoontuu, että saadaan bojere-kontsaa hölmöille faneille, tuijottelevat hetken käskystä toistensa silmiin ja lausuvat pari kaunista sanaa. Mutta yhteistä aikaa ja ohjelmaa lomalla? Juu ei.
Sama. Kaikki uudet kuvat Ljubljanasta ja työpaikka ja oma firmakin siellä. Ja tili paikantuu Saksaan.Mä en löydä sellasta tietoa. sen sijaan löydän sen työpaikan ljubljanasta ja sieltä tosiaan on melkeinpä kaikki sen kuvatkin.
Sen kuvissa autossakin lukee sloIhan tiedoistaan löytyi Skopje.
No ei kai Dzejlaa oo näissä aikaisemmin mainittuEikö tuo just oo se mitä on arveltukin? Sitähän ne on haastatteluissakin jutelleet, eli että isolla lössillä olisivat lähdössä ja tällä kertaa bojankin tulisi mukaan, kuten kärtsäkin. Totta kai ne tyttöystävät on mukana. Vai onko siis joku muu ajatus ollut?
Ei kai niitä muitakaan kumppaneita ole erikseen mainittu.No ei kai Dzejlaa oo näissä aikaisemmin mainittu
Sinähän se tässä oot se joka yrittää vedättää.Sinä et minua pysty vedättämään, hah hah.
No mutta joku on sanonut niiden tulleen sillon. Ei tässä koko ajan sinusta puhuta.Häh, nimenomaan sanoin, että ne ei ole uusia ku oon nähnyt molemmat profiilit jo aikaisemmin.
Missä se keikka siis oli? Seijan keikkalistaa ei enää ole sen highlighteissa.Kyllä ne tulivat uutena vuotena, toi yks tossari vaan koittaa sitkeästi väittää vastaan koska sen kitaristin stooreissa näkyi sen olleen soittamassa samassa paikassa kuin Dz oli keikalla.