V
vierailija
Vieras
Taitaa olla noi discordin hörhöt eikä tossari.No hyvä. En sentään ole sokeaksi tullut, kuulokin on tallella ja järki. Toisin kuin tossarishippareilla, jotka näkee ja kuulee ihan mitä haluavat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taitaa olla noi discordin hörhöt eikä tossari.No hyvä. En sentään ole sokeaksi tullut, kuulokin on tallella ja järki. Toisin kuin tossarishippareilla, jotka näkee ja kuulee ihan mitä haluavat.
Dz ei ole keikkaillut koko alkuvuotta. Muutenkin siinä oli muutama vapaapäivä ja siltä vissiin peruuntuikin yksi keikka aika viime tingassa. B on toki voinut reissata silti sen luona, mutta on se Dzkin voinut olla B:n luona, kun Bojanhan vietti joulua vasta nyt. Epätodennäköisempää mun mielestä on se, että B olisi just silloin paikassa, jossa sitä joulua ei vietetä kuin että että se kutsuisi tyttöystävänsä silloin luokseen.Sehän on ollut koko alkuvuoden keikoilla, jatkanut samalla lailla kuin Joulukuussa ja vetää koko Tammikuun keikkaa.
Saattaahan se B reissata mukana.
Ai sen missä se on Janin ja Danijelin kanssa?Ursa on laittanut selfien viime yöltä.
Onhan sillä toi lumitaustainen kuva, jossa yksin myöskin.Ai sen missä se on Janin ja Danijelin kanssa?
Hourit ihan itse. Kuvassa on Mila Persin.Mitä vttua oikein hourit. Ursa postasi videon ja useamman kuvan stooreihinsa. Se ulkona kuvattu nainen on ainakin hyvin saman näköinen kuin Ursa. Ei ehkä ole selfie, tarkistin nyt, mutta se on ihan yksi paskan hailee tässä. Kärtsän ääni ei ainakaan siinä videossa kuulu.
No ei kai kukaan nyt enää mihinkään suhteeseen usko, johan sen todistaa sekin kuinka harvoin ne tapaa. Mutta minä aion loppuun asti jankuttaa täällä kaikesta muustakin koska mua ärsyttää kuinka molemmat puolet täällä keksii itselleen sopivia juttuja pelkillä someoletuksilla ja väärin muistetuilla jutuilla.Kaipa jotkut teistä tossareistakin edes osan tosiasioista huomaa. Toivottavasti joskus valkenisi myös tähän olemattomaan bojere-suhteeseen liittyvät tosiasiat.
Oukkei, tätä siis just mietiskelin, mutta tuo ajankohta voi tietty viitata yhtä hyvin kumpaan tahansa keikkaan. Jos nyt siis ylipäätään jonkun henkilön seuraaminen katsotaan riittäväksi todisteeksi sijainnista.1.1. taisi alkaa seurata kitaristia.
Ei tosta sun viimeisestä kappaleesta ymmärrä mitään. Siis kuka ja missä ja milloin?Dz ei ole keikkaillut koko alkuvuotta. Muutenkin siinä oli muutama vapaapäivä ja siltä vissiin peruuntuikin yksi keikka aika viime tingassa. B on toki voinut reissata silti sen luona, mutta on se Dzkin voinut olla B:n luona, kun Bojanhan vietti joulua vasta nyt. Epätodennäköisempää mun mielestä on se, että B olisi just silloin paikassa, jossa sitä joulua ei vietetä kuin että että se kutsuisi tyttöystävänsä silloin luokseen.
Onhan, hän on myös itse jakanut tuon kuvan. Ursa on tietenkin ottanut tuon kuvan, itse on ihan eri näköinen.Eikä ole?
No niin eli erehdyt varmasti henkilöstä taas.Ei todellakaan mene. Eikä toi tainnut olla pappa vielä. Milaa en juu tunnistanut tosta.
No tämäOnhan, hän on myös itse jakanut tuon kuvan. Ursa on tietenkin ottanut tuon kuvan, itse on ihan eri näköinen.
Naurattaa että täällä pilkataan esim discordilaisia ja muita sokeiksi ja tyhmiksi ja mitä milloinkin mutta monilla täällä luetun ymmärtäminen on käsittämättömänheikkoa ja ihmisiä tunnistellaan täysin väärin![]()
Sehän oli se ljubljanalainen kokki tms. Miksi se olisi ollut keikalla jossain montenegrossa?benin1benii, oon käynyt kattoon ton profiilin jo ennen uutta vuotta.
Hänellä on muutenkin ymmärtämisessä haasteita, ei kannata uskoa mitään mitä hän väittää.No niin eli erehdyt varmasti henkilöstä taas.
Ei tosiaan niin papalta kuin Bojan.Eikä nyt ihan papalta näytä vielä.
Eikö se ole turkkilainen?Sehän oli se ljubljanalainen kokki tms. Miksi se olisi ollut keikalla jossain montenegrossa?
Skopjessa näyttäis asuvan, edelleen oon sitä mieltä, ettei ole mikään niin tuore seurattu ku täällä väittivät.Sehän oli se ljubljanalainen kokki tms. Miksi se olisi ollut keikalla
Kumpikaan ei pöntelö näytä.Ei tosiaan niin papalta kuin Bojan.
Ja siis en usko, että ois ollut missään keikalla tämä niinkuin täällä väittivät. Näistä seuratuista silloin siis.Skopjessa näyttäis asuvan, edelleen oon sitä mieltä, ettei ole mikään niin tuore seurattu ku täällä väittivät.
Tsillallahan oli juuri Skopjessa keikkoja.Skopjessa näyttäis asuvan, edelleen oon sitä mieltä, ettei ole mikään niin tuore seurattu ku täällä väittivät.
Päinvastoin, onneksi hankalimmat tapaukset on siellä.No tämäTänne on jäänyt kaikki pohjasakka.