K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei tässä sinulle sopiva tapahtuma! Naapurin Eila käy ja on kehunut.
Hei tuolta vois löytyä kekätossarille emäntä!! Espoo vaan on vähän kaukana, löytyisköhän kotikunnastaan samanlaista toimintaa.

Artistit toimimassa epäekologisesti oman edun tavoittelun nimissä.
Eivät tule enää kiertueillaan Suomeen, koska ovat ahneita paskoja.
”Tähdet haluavat nyt helppoa elämää, ja se on huono uutinen Suomelle”
Onneksi itse en ole enää kenenkään näkemistä livenä vailla.

Tässä mietittävää täällä ”artistin etujen tärkeydestä faneina” vouhkaaville Spotify-jumaloijille

Tässä mietittävää täällä ”artistin etujen tärkeydestä faneina” vouhkaaville Spotify-jumaloijille

Vähän sekavasti muotoiltu tuo "artistin tärkeydestä faneina".

Mutta siis erittäin tärkeä muistaa, että jokainen, joka haluaa tukea striimauksilla artistia, vaihtaa Spotifyin toisiin striimipalveluihin. Kirjautuminen saman hintaista ja tilitys artisteille paljon suurempi.

Vähän sekavasti muotoiltu tuo "artistin tärkeydestä faneina".

Mutta siis erittäin tärkeä muistaa, että jokainen, joka haluaa tukea striimauksilla artistia, vaihtaa Spotifyin toisiin striimipalveluihin. Kirjautuminen saman hintaista ja tilitys artisteille paljon suurempi.
No ite en käytä kuin maksuttomia Spotify ja Youtube music, silloin hiljattain vaan otin Spotify Premium, kun tarjosivat kuukauden hintaan 0,99 eur. Ja muidenkin ilmaiskokeilut käytetty jo, ei ole varaa siis noista maksella.

Meillä on töissä ollut parin viime viikon aikana parikymppisiä sijaisia, kun iso osa vakiväestä on ollut erilaisilla vapailla. Yksi niistä on tehnyt tikusta asiaa ja käynyt mun työpisteellä kyselemässä ja höpöttelemässä kaikenlaista useamman kerran päivässä.
Mukava ja nätti poika, ei siinä mitään. Tuttu jo viime kesältä.
Eilen olivat viimeistä päivää, ja se tuli tähän kysymään mun puhelinnumeroa. Sanoi vielä, että jos vaikka rupean häiriköimään sua. Seisoi tuossa ja venytteli käsiään niin, että paita nousi ja muutama sentti vatsaa paljastui. Meikä - iältäni hänen äidikseen sopiva - tässä nieleskelin, että mitä ihmettä tuo nuori mies oikein tekee.

Onko tässä viisaassa keskusteluryhmässä ajatusta siitä, mistä oli kysymys ja ennen kaikkea miksi hän noin teki?

Meillä on töissä ollut parin viime viikon aikana parikymppisiä sijaisia, kun iso osa vakiväestä on ollut erilaisilla vapailla. Yksi niistä on tehnyt tikusta asiaa ja käynyt mun työpisteellä kyselemässä ja höpöttelemässä kaikenlaista useamman kerran päivässä.
Mukava ja nätti poika, ei siinä mitään. Tuttu jo viime kesältä.
Eilen olivat viimeistä päivää, ja se tuli tähän kysymään mun puhelinnumeroa. Sanoi vielä, että jos vaikka rupean häiriköimään sua. Seisoi tuossa ja venytteli käsiään niin, että paita nousi ja muutama sentti vatsaa paljastui. Meikä - iältäni hänen äidikseen sopiva - tässä nieleskelin, että mitä ihmettä tuo nuori mies oikein tekee.

Onko tässä viisaassa keskusteluryhmässä ajatusta siitä, mistä oli kysymys ja ennen kaikkea miksi hän noin teki?
Niillä on varmaan joku vdeonlyönti porukan kesken, saako se vanhan mamman lankaan jne. Olet varmaan luonut epämääräisiä katseita poikaan ja se on huomattu, ne on keskenään naureskelleet ja nyt testaavat homman päätteeksi tarttuuko vanha kala koukkuun.

Yhteistyössä