V
vierailija
Vieras
Olethan. Housusi pullotus näkyy tänne asti.
Näkyy myös tänne asti että niin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olethan. Housusi pullotus näkyy tänne asti.
En usko, eikä olisi laillista edes.
Tarkoitettiin että muu nytten kirjoittelija ku minä, eikä toi yks pystynyt sanoon ees mitä oon kirjoittanut jodeliin. Koska tod. ei kaikkia tunnista.No tämä jo tiedettiin.
Eli typerä K fani olet?Naapurini on 86-vuotias mies. Ei hän ymmärrä minun käyttävän tikitokkia hänen nimellään.
Ei näy, eikä kiusaaja ole.Olethan. Housusi pullotus näkyy tänne asti.
Eli typerä K fani olet?
Identiteettivarasta puolustelet sitten.Kiusaaja
Kiusaajan puhetta.Identiteettivarasta puolustelet sitten.
Mitä vihjannut, siis nimenomaan Umk:sta vai? Kun onhan Matti nyt sillai tekemisissä Jeren hommien kanssa kun eikö se suunnittele sen Eurodisko-shown.
Sinä haukut muita typeräksi.Sinulla.
Vain, jos aihetta on että.Sinä haukut muita typeräksi.
Että mitä?Vain, jos aihetta on että.
Mä tein saman mun naapurin muorille. Hyvä me.Naapurini on 86-vuotias mies. Ei hän ymmärrä minun käyttävän tikitokkia hänen nimellään.
Koita pysyä kärryillä tonttu.Että mitä?
Haluaa tehdä Bojanin mustikseksi. Tulee kunnon lataus kun toinen vähän mustisPienten miesten hupia? Isä-syndroma? Kieroutunut vietti? Viehätysvoimansa testailu?
No mulla ainakin on puoleni, mistä sydän aidosti läikähtää, vaikka välillä vähän trollailisin toisten muroillaEi millään pahalla mut trolleja ei harmita tollaset asiat, sori vaan. Trollit vetää täällä kaikkia rooleja, eivätkä he ole kenenkään puolella. Hups, saatoin toki itsekin vastata trollille.
No mulla ainakin on puoleni, mistä sydän aidosti läikähtää, vaikka välillä vähän trollailisin toisten muroilla
Haluaa tehdä Bojanin mustikseksi. Tulee kunnon lataus kun toinen vähän mustis
Sun parisuhde malli ei kuulosta terveeltä. Normaali ihminen ei käyttäydy näin, kuten sinä tunnut tekevän.