V
vierailija
Vieras
Kalorimäärässä kai suunnilleen korvais, plus tämä oli yksittäistapaus.Ei puuron jättäminen pois korvaa sitä kolesterolipommia, minkä just vedit kitusiisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kalorimäärässä kai suunnilleen korvais, plus tämä oli yksittäistapaus.Ei puuron jättäminen pois korvaa sitä kolesterolipommia, minkä just vedit kitusiisi.
Pienten miesten hupia? Isä-syndroma? Kieroutunut vietti? Viehätysvoimansa testailu?Miksi Jere tykkää testailla isoja miehiä?
Kai sä nyt tajuat, että toi virhe kumosi kaikki sun dieetit.Kalorimäärässä kai suunnilleen korvais, plus tämä oli yksittäistapaus.
Nyt sua on helppo vakoilla kun menit sinne.Miten tämä Tikitoki oikein toimii? Laitoin hakusanaksi the hottest male in the world. Ainakin kun Google kääntäjään laiton suomeksi kuumin mies maailmassa, niin tuli tämä kyseinen englanninkielinen lause, joten kai se sitten oikein oli. Tokitoki näyttää minulle nyt vallan Trumpia naisten minimekossa.
Tänään ollut lepopäivä enemminkin, kauppaan pitäis kyllä vielä mennä.Kävele sitä olohuonetta ympäri sata kertaa. Se riittää.
Älä hukkaa korvakorujas nytten.Tänään ollut lepopäivä enemminkin, kauppaan pitäis kyllä vielä mennä.
No en tiä mistä se oli tullut, pakkanen?Syö järkevämmin niin ei tule ihottumaa.
Nyt sua on helppo vakoilla kun menit sinne.
Kaksi munaa suussa, ikuisesti lanteilla.Suositus on kai edelleen vähintään yksi lepopäivä viikossa niin on personal trainer joskus aikanaan sanonut, ja en oo ylipainoinen edes.
Niin nyt ne näkee, että oot trumpisti. Kannattaa varoa kadulla kulkiessa!Tätä minä pelkään että Kiinan hallitus tietää minusta nyt kaiken.
Niin nyt ne näkee, että oot trumpisti. Kannattaa varoa kadulla kulkiessa!
Äläpä nyt viitsi.Kaksi munaa suussa, ikuisesti lanteilla.
Minä kävin 5 kilometrin lenkillä äsken. On liian kylmä nytten.
Höpö höpö.Niin minä latasin tänään sen ja käytin kyllä naapurin nimeä ja sähköpostiosoitetta sen luomiseen.
Minä toi en sit ole huom.Oletko tämän saagan päähenkilö?
Höpö höpö.
Minä toi en sit ole huom.
En usko, eikä olisi laillista edes.Niin kun tämä on totta että niin.
Tyhmä.