V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpöhöpö missään lenkillä ollut.Mistäs minä sinun touhuistas tiedän, mutta joo ehin melkein koko normi lenkin ku juoksin.
Suhina-LempiMarion 80v. vislaamassa. Apua.
Olin kyllä. Onneks ei ollut niin kova tuuli nytten.Höpöhöpö missään lenkillä ollut.
Ihan normaali on, kiusaaja.Miten toi Erika on niin jäykkä?
Sohvalla makasit ja vedit HKta kylmänä.Olin kyllä. Onneks ei ollut niin kova tuuli nytten.
Ookko vähän kateellinen, laiskamato. Ja sit päivällä hain ne korviksetkin, tehokkaampi päivä tänään.Sohvalla makasit ja vedit HKta kylmänä.
Näköjään huutelet että.Ääliökö se taas huutelee?
Ohho oletpa ollutkin tehokas!Ookko vähän kateellinen, laiskamato. Ja sit päivällä hain ne korviksetkin, tehokkaampi päivä tänään.
Ihanko totta?! Oot käynyt kaupassa ja lenkillä wau!Ookko vähän kateellinen, laiskamato. Ja sit päivällä hain ne korviksetkin, tehokkaampi päivä tänään.
Siis tietty minä vielä muutakin teen tänään, nyt kävelen täällä olkkarissa, että tulis askelia lisää. Sit vielä jumppa- ja käsipainoliikkeet pitää tehä tänään myöskin ja tiskit koneeseen.Ihanko totta?! Oot käynyt kaupassa ja lenkillä wau!
Siis tietty minä vielä muutakin teen tänään, nyt kävelen täällä olkkarissa, että tulis askelia lisää. Sit vielä jumppa- ja käsipainoliikkeet pitää tehä tänään myöskin ja tiskit koneeseen.
Etkö kato Elämäni biisiä?Siis tietty minä vielä muutakin teen tänään, nyt kävelen täällä olkkarissa, että tulis askelia lisää. Sit vielä jumppa- ja käsipainoliikkeet pitää tehä tänään myöskin ja tiskit koneeseen.
Katon, mutta kävelen ja hypin samalla.Etkö kato Elämäni biisiä?
Katon, mutta kävelen ja hypin samalla.
Siis tietty minä vielä muutakin teen tänään, nyt kävelen täällä olkkarissa, että tulis askelia lisää. Sit vielä jumppa- ja käsipainoliikkeet pitää tehä tänään myöskin ja tiskit koneeseen.
Katon, mutta kävelen ja hypin samalla.
Mitä ihmeen roolia, en oo tälläisestä ikinä kuullutkaan.Hyvin vedät tätä mun alunperin keksimää roolia.
Heko heko, minulla ainakin lepotauko ku nää kenenkä biisit tulee.Pokka pitää sarjan hahmot vetää täällä rooliaan 24/7. Hyacinth, Onslow ja Rose pääosassa tällä hetkellä.
Mitä ihmeen roolia, en oo tälläisestä ikinä kuullutkaan.