V
vierailija
Vieras
Iskelmäartistihan se onkin.Se onkin ainoa Erikan menevämpi biisi, muut on iskelmää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Iskelmäartistihan se onkin.Se onkin ainoa Erikan menevämpi biisi, muut on iskelmää.
Näin juuri, kateellisten lässytystä.Höpöhöpö nyt. Ei vedä epävireisesti, sulla on korvissa tai päässä vikaa.
Ei ole, selkeästi kuulee epävireen.Näin juuri, kateellisten lässytystä.
No sinulla ei ole sit hyvää sävelkorvaa, kuten minulla, aitoa musikaalisuutta.Ei ole, selkeästi kuulee epävireen.
Niin ei sinulla olekaan.No sinulla ei ole sit hyvää sävelkorvaa, kuten minulla, aitoa musikaalisuutta.
Ei ole, selkeästi kuulee epävireen.
Krista on ihana ja upee ääniNäkee Ruudusta! Oon usein kiinnittänyt huomiota tohon epävireyteen. Ja esim. kun Krista S oli nyt talvella laulamassa Erikan osuudet niin kuulosti niin paljon paremmalta. Studioversiossa Erika on ihan hyvä.
Luovuta jo trolli.Epävireisesti laulamalla ei olis voittanut Tangomarkkinoita, eikä UMKta tai pärjännyt niin hyvin viisuissa. Noissa kaikissa lauletaan ihan livenä ja ilman mitään apuja, joten pää umpeen nyt trolli.
Krista on ihana ja upee ääni![]()
On todellakin että.Niin ei sinulla olekaan.
No ei, kun tässä just sekosin kommenteissa.Näin juuri.
Ei täällä kukaan ole haukkunut vaan puhuttu ihan faktoista, ettei lauluääni ole useinkaan livenä vireessä. Hyvä esiintyjä silti.Apua, nyt tarttee mennä nukkumaan, vastasin jo ihan vääräänkin, kun tarkoitus puolustaa Erikaa.
Höpö höpö, kun ei ollut faktaa tossakaan esityksessä.Ei täällä kukaan ole haukkunut vaan puhuttu ihan faktoista, ettei lauluääni ole useinkaan livenä vireessä. Hyvä esiintyjä silti.
Höpö höpö trolli.Höpö höpö, kun ei ollut faktaa tossakaan esityksessä.
Jan ja sen kavereita.Ketä noi tyypit on jotka ollu Kärden luona viime yönä, en tunnista yhtään?
Niinhän sinä sellainen olet.Höpö höpö trolli.