V
vierailija
Vieras
Ovat rakastavaisia, koita jo hyväksyä se.Ovat ystäviä, koita jo tajuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ovat rakastavaisia, koita jo hyväksyä se.Ovat ystäviä, koita jo tajuta.
En koita.Ovat rakastavaisia, koita jo hyväksyä se.
Dz on töissä joulun, paha osallistua tuonne.Joo, mutta harvemmin sitä joulun aikana seurustelevana haluaa viettää aikaa muiden kuin sen oman siipan kanssa. Ei näyttänyt Dzejla olevan edes mukana tuolla.
Aina löytyy joku selitys.Dz on töissä joulun, paha osallistua tuonne.
Et voi tietää, kaikkea ei näytetä.Joo, mutta harvemmin sitä joulun aikana seurustelevana haluaa viettää aikaa muiden kuin sen oman siipan kanssa. Ei näyttänyt Dzejla olevan edes mukana tuolla.
Aina löytyy joku selitys.
Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi, mitä muita vihjeitä on tullut kuin satunnaiset samalla paikkakunnalla olemiset. Olen siis valmis uskomaan romanttiseen suhteeseen, jos siitä on jotain merkkejä. Tähän asti olen uskonut Dzejlan omaan kertomaan, että ovat läheisiä ystäviä ja Bojan on hänelle kuin perhettä, ja että hän on otettu, kun hänen oletetaan seurustelevan niin komean miehen kanssa kuin Bojan on. Mikä erottaa Bojanin esim. Markosta, jonka kanssa Dzejla myös on matkustellut maailmalla, ja joka on usein ollut samaan aikaan samoissa paikoissa kuin missä Dzejla ja Bojan ovat olleet? Ihan vilpittömästi kysyn.No haloo, jos se on kerta totta, tietenkin on niin. Entäs ne kaikki kerrat, kun ihan varmasti ovat olleet samoissa paikoissa. Ainiinjuu, ystäviä ja kollegoita vaikka kuinka selvää vihjettä iskettäisiin sun nenän eteen.
Ainakin se, että Markolla on julkinen poikaystävä.Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi, mitä muita vihjeitä on tullut kuin satunnaiset samalla paikkakunnalla olemiset. Olen siis valmis uskomaan romanttiseen suhteeseen, jos siitä on jotain merkkejä. Tähän asti olen uskonut Dzejlan omaan kertomaan, että ovat läheisiä ystäviä ja Bojan on hänelle kuin perhettä, ja että hän on otettu, kun hänen oletetaan seurustelevan niin komean miehen kanssa kuin Bojan on. Mikä erottaa Bojanin esim. Markosta, jonka kanssa Dzejla myös on matkustellut maailmalla, ja joka on usein ollut samaan aikaan samoissa paikoissa kuin missä Dzejla ja Bojan ovat olleet? Ihan vilpittömästi kysyn.
Sehän siinä on kun Dz ei ole sanonut hänen ja Bn olevan ystäviä vaan kiertelee ja kaartelee. Monesta muusta hän on ystävänä puhunut. Eikä Dz ja Marko kovin usein ole samassa paikassa näkyneet, paljon useammin Dz ja B on.Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi, mitä muita vihjeitä on tullut kuin satunnaiset samalla paikkakunnalla olemiset. Olen siis valmis uskomaan romanttiseen suhteeseen, jos siitä on jotain merkkejä. Tähän asti olen uskonut Dzejlan omaan kertomaan, että ovat läheisiä ystäviä ja Bojan on hänelle kuin perhettä, ja että hän on otettu, kun hänen oletetaan seurustelevan niin komean miehen kanssa kuin Bojan on. Mikä erottaa Bojanin esim. Markosta, jonka kanssa Dzejla myös on matkustellut maailmalla, ja joka on usein ollut samaan aikaan samoissa paikoissa kuin missä Dzejla ja Bojan ovat olleet? Ihan vilpittömästi kysyn.
No eihän oleAinakin se, että Markolla on julkinen poikaystävä.
Ja sinä teet täällä mitä?Kertoo keillä mammoilla ei ole elämää, jouluaatto ja täällä vääntämässä samaa paskaa repeatilla![]()
Eikä sulla kun olet täällä naureskelemassa mammoille.Kertoo keillä mammoilla ei ole elämää, jouluaatto ja täällä vääntämässä samaa paskaa repeatilla![]()
On, julkistivat suhteensa lokakuussa.No eihän ole![]()
Nauran teilleJa sinä teet täällä mitä?
Ihan yhtä surullinen elämä sinulla siis.Nauran teille![]()
Päinvastoin erittäin iloinen, hauska käydä täällä nauramassa teilleIhan yhtä surullinen elämä sinulla siis.
Ja luuletko ettei vänkääminen tee meitä iloiseksi?Päinvastoin erittäin iloinen, hauska käydä täällä nauramassa teille![]()
Ei tee, usko jo.Ja luuletko ettei vänkääminen tee meitä iloiseksi?
Ei minulta vie ainakaan iloa käydä tai kirjoitella täällä, ihan on oma ongelmasi toi.Päinvastoin erittäin iloinen, hauska käydä täällä nauramassa teille![]()
Mene viettämään joulua vai oletko niin surullinen kohtalo, ettei ole ketään kenen kanssa viettää?Ei minulta vie ainakaan iloa käydä tai kirjoitella täällä, ihan on oma ongelmasi toi.
Tekeepäs, pienet jankkaukset piristää ainaEi tee, usko jo.
Höpö höpö.Tekeepäs, pienet jankkaukset piristää aina![]()
Niinhän sinulla on, mutta turha sitä on tänne purkaa.Mene viettämään joulua vai oletko niin surullinen kohtalo, ettei ole ketään kenen kanssa viettää?