K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No haloo, jos se on kerta totta, tietenkin on niin. Entäs ne kaikki kerrat, kun ihan varmasti ovat olleet samoissa paikoissa. Ainiinjuu, ystäviä ja kollegoita vaikka kuinka selvää vihjettä iskettäisiin sun nenän eteen.
Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi, mitä muita vihjeitä on tullut kuin satunnaiset samalla paikkakunnalla olemiset. Olen siis valmis uskomaan romanttiseen suhteeseen, jos siitä on jotain merkkejä. Tähän asti olen uskonut Dzejlan omaan kertomaan, että ovat läheisiä ystäviä ja Bojan on hänelle kuin perhettä, ja että hän on otettu, kun hänen oletetaan seurustelevan niin komean miehen kanssa kuin Bojan on. Mikä erottaa Bojanin esim. Markosta, jonka kanssa Dzejla myös on matkustellut maailmalla, ja joka on usein ollut samaan aikaan samoissa paikoissa kuin missä Dzejla ja Bojan ovat olleet? Ihan vilpittömästi kysyn.

Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi, mitä muita vihjeitä on tullut kuin satunnaiset samalla paikkakunnalla olemiset. Olen siis valmis uskomaan romanttiseen suhteeseen, jos siitä on jotain merkkejä. Tähän asti olen uskonut Dzejlan omaan kertomaan, että ovat läheisiä ystäviä ja Bojan on hänelle kuin perhettä, ja että hän on otettu, kun hänen oletetaan seurustelevan niin komean miehen kanssa kuin Bojan on. Mikä erottaa Bojanin esim. Markosta, jonka kanssa Dzejla myös on matkustellut maailmalla, ja joka on usein ollut samaan aikaan samoissa paikoissa kuin missä Dzejla ja Bojan ovat olleet? Ihan vilpittömästi kysyn.
Ainakin se, että Markolla on julkinen poikaystävä.

Sehän siinä on kun Dz ei ole sanonut hänen ja Bn olevan ystäviä vaan kiertelee ja kaartelee. Monesta muusta hän on ystävänä puhunut. Eikä Dz ja Marko kovin usein ole samassa paikassa näkyneet, paljon useammin Dz ja B on.

Yhteistyössä