V
vierailija
Vieras
Ite taidat olla ku muita syytät.Ootko vähän yksinkertainen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ite taidat olla ku muita syytät.Ootko vähän yksinkertainen?
Ei täällä kukaan ees tosissaan luule saavansa Jereä. Harva ees haaveilee häntä itselleen. Suurempi osa kuumistelee häntä esim. Tommylle tai Johkulle.
No se on pelleilyä, kaikkihan tietää esim. Tommyn seurustelun, en koe aidoksi asiaksi ollenkaan. Eikä koko Kuumaata koskeva tatska ole minkäänlaisen suhteen merkki.Ei täällä kukaan ees tosissaan luule saavansa Jereä. Harva ees haaveilee häntä itselleen. Suurempi osa kuumistelee häntä esim. Tommylle tai Johkulle.
Ite taidat olla ku muita syytät.
Eihän vastaile, pöljäke.Vastailet itsellesi vielä kaiken lisäksi, va jakki.
No se on pelleilyä, kaikkihan tietää esim. Tommyn seurustelun, en koe aidoksi asiaksi ollenkaan. Eikä koko Kuumaata koskeva tatska ole minkäänlaisen suhteen merkki.
Heterojankkaajan paluu.Minä en halua häntä itselleni, enkä kuumistele häntä kenenkään kanssa. Kärtsän musiikki on mulle pääasia ja sitäpaitsi puolustan hänen oikeuttaan olla hetero.
Eihän vastaile, pöljäke.
Heterojankkaajan paluu.
En ole henkilö ees ketä haukut.Olet niin yksinkertainen, ettet edes ymmärrä olevasi.
Mutta se on vähä-älyisen oloista, niin.
Osui ja upposi, vai mitä.Ei tänne kukaan ole palannut, hölmö.
Mutta se tyylimikä toi uusi asukin on, tulee mieleen lähinnä joku venäläinen täti-ihminen jakkupuvussaan...
En ole henkilö ees ketä haukut.
Niinhän sinä kiusaaja toimit.Hyvä että ymmärrät toimivasi niin, va jakki.
Opettele lukemaan, tahvo.Et ole henkilö, ok. No oletko se asia, minkä takia B haisee.
Osui ja upposi, vai mitä.
Opettele lukemaan, tahvo.
Ei yksinkertainen tossari tollasta ymmärrä.Miten tämä liittyy mun kommenttiin, ä ä l i ö. Kuumistella voi vaikka naimisissa olevaa.
Ei ole yksinkertaisuudesta kyse.Ei yksinkertainen tossari tollasta ymmärrä.
Sinähän sen tiedät.En ole se jolle vastasit, pöljä. Kerroin ettei hän ole täältä ees poistunut.
Nimenomaan siitä.Ei ole yksinkertaisuudesta kyse.
Kiusaajan puhetta.Nimenomaan siitä.
Ymmärrän. Mullekin Kärtsä on pääasia, mutta puolustan hänen oikeuden miestenkin ihasteluunMinä en halua häntä itselleni, enkä kuumistele häntä kenenkään kanssa. Kärtsän musiikki on mulle pääasia ja sitäpaitsi puolustan hänen oikeuttaan olla hetero.