V
vierailija
Vieras
Laiskat loiset on pahimpia.Eipä yllätä yhtään, että oot laiska loinen![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laiskat loiset on pahimpia.Eipä yllätä yhtään, että oot laiska loinen![]()
No niillä ei ole pikkurahan puutetta.Mites se kenen ruuat menet syömään?
Voisivat ilahtua jos veisit vaikka sen kalan. Tai juustoja. Ei ne varmasti itse pyydä mitään. Ainahan ihmiset sanoo noin. Mut ok, omat vanhemmat ehkä ymmärtää.Siis en halua avata asiaa nyt mitenkään erityisen paljon, ettei tule paljasteltua mitään enempiä, mutta menen joo, eikä ole koskaan tarttenu viedä mitään itse. Lahjojenkin ostoa oon vähentänyt tosi paljon, ennen tulo ostettua enemmälle väelle, vanhempani on sanoneet esim. ettei ne halua/tartte mitään. Jos annan niille jotain niin täältä jotain omaa mille ei itsellä käyttöä.
Kukkoa viinissä on kyllä hyvää.Mä painan jotain kuumaa homoa perseeseen jouluaatosta tapaniin, niin että kulkuset kulkuset kilvan helkkäilee. Juon punaviiniä ja syön kukkoa viinissä. Jouluruuista en perusta.
Ei se ehkä nyt rahasta olekaan aina kiinni.No niillä ei ole pikkurahan puutetta.
Ja ei monet vanhat ihmiset kehtaa sanoa, että taas se laiska lokki tulee.Laiskat loiset on pahimpia.
Niinkuin sinä mitään enempää minusta tietäisitkään.Eipä yllätä yhtään, että oot laiska loinen![]()
Todellakin on, ja varsinkin jos kukko jätetty hiukan raakaksi sisältä, maistuu tietty "heinäinen" maku ja jos viini on tammista Falcon Galaxy punaviiniä.Kukkoa viinissä on kyllä hyvää.
Mummo vetelee viimesillä voimillaan puurot, joululaatikot ja tähtitortut, piparit ... Ja ajattelee mielessään et vittu mitä paskaa.Ja ei monet vanhat ihmiset kehtaa sanoa, että taas se laiska lokki tulee.
Siis no meidän suvussa tollainen ei ole tapana ollut kyllä, muistan kun edesmennyt toinen mummo vielä näitä sukujouluja kestitsi niin enemmin se oli niinpäin, että antoi vielä kotiin vietäväksikin niitä joulun herkkuja laatikossa mukaan.Voisivat ilahtua jos veisit vaikka sen kalan. Tai juustoja. Ei ne varmasti itse pyydä mitään. Ainahan ihmiset sanoo noin. Mut ok, omat vanhemmat ehkä ymmärtää.
No ei niillä mummo mitään tee joulun jälkeen. Tärkeintä on, mitä vie silloin tuoreena ja mitä silloin syödään. Nyt mummo joutui kaiken raatamaan ja maksamaan.Siis no meidän suvussa tollainen ei ole tapana ollut kyllä, muistan kun edesmennyt toinen mummo vielä näitä sukujouluja kestitsi niin enemmin se oli niinpäin, että antoi vielä kotiin vietäväksikin niitä joulun herkkuja laatikossa mukaan.
Siellä oli kyllä niin valtavasti ruokalajeja, etten usko ois kaivannut sinne mitään lisää, toki joku lahjasuklaarasia saatettiin viedä ja näin, mutta toi joulupöytä oli sellainen kunnia-asia hänelle. Isä muistelee vieläkin noita oman äitinsä ruokia, kun muut ei kai oikeen osaa tehdä niin hyviä.No ei niillä mummo mitään tee joulun jälkeen. Tärkeintä on, mitä vie silloin tuoreena ja mitä silloin syödään. Nyt mummo joutui kaiken raatamaan ja maksamaan.
Oma anoppi oli samanlainen ja onhan se silti hirveä taakka ja stressi (ja rahanmeno). Joulupöytävieraat vaan lisääntyi vuosi vuodelta, tuli lasten kumppanit ja lapset ja sitten lastenlasten kumppanit.Siellä oli kyllä niin valtavasti ruokalajeja, etten usko ois kaivannut sinne mitään lisää, toki joku lahjasuklaarasia saatettiin viedä ja näin, mutta toi joulupöytä oli sellainen kunnia-asia hänelle. Isä muistelee vieläkin noita oman äitinsä ruokia, kun muut ei kai oikeen osaa tehdä niin hyviä.
Mikä helvetin marttakerho tästä palstasta on tullut
Ei kannata. Epäonnistut kuitenkin. Niissä on kova duuni ja sulta menee taas yks yö piloille.Lanttuloorat on valmiina! Yhtä vähän maistelin, tuli hyvää. Mietin pitäisikö kokeilla tehdä porkkanaloorat myös itse.
Porkkanaloora on parempaa kuin lanttuloora. Käynkin ostamassa Hakaniemen hallista. Kerran ostin sieltä ihan parasta ikinä, mutta loppui keskenEi kannata. Epäonnistut kuitenkin. Niissä on kova duuni ja sulta menee taas yks yö piloille.