V
vierailija
Vieras
Tuo Bambi on liian energinen. Varmaan koko ajan häiläämässä eikä anna lusikka-aikaa. Toivottavasti sille tulisi flunssa tai ripuli
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuo Bambi on liian energinen. Varmaan koko ajan häiläämässä eikä anna lusikka-aikaa. Toivottavasti sille tulisi flunssa tai ripuli
Läskin tartti tilata kaksi.Emmä silti kahvilassa tilaisi joulutorttua
Emmä silti kahvilassa tilaisi joulutorttua![]()
Himot ne on hoikallakinLäskin tartti tilata kaksi.
Kyllä ne aitoon voitaikinaan tehdyt artesaanitortut on oikeasti hyviä, kun vielä lämmittää 20 sek. En mäkään yleensä, mut nyt otin ja kyllä kannatti!
Minkäs minä sille voin, että olet syönyt mutsis kusisia parafiiniöljytörttuja lapsuutesi.En kyllä kusisempaa leivonnaista osaa nimetä.näin äkkiseltään.
Ostettuja sellaisia. Ehkä se aatteli kokeilla, jos tällä tavalla menis vähän vähemmän rahaa niiden seuraajien hankkimiseen.Siis kuka nyt hakee julkisuutta keltä. Enemmån seuraajia Tsiilalla on kuin B:llä
Minkäs minä sille voin, että olet syönyt mutsis kusisia parafiiniöljytörttuja lapsuutesi.
K muuttaa kohta Ruotsiin![]()
Himot ne on homollakin.Himot ne on hoikallakin
Kuka haluaa kantaa lanteillaan jostain JOULUTORTUISTA hankitut kalorit?!Ja vielä maksaa niistä?
Hehän ovat kuin kaksi marjaa!
Peksi*, jääkiekkoilija - Jeremy Meeks - vanki
(*eye color modified*)
![]()
Mä oon tehny kotona vähän väliä aina muutamat tortut päärynä-kinuskimarmelaadilla. Uunituoreita.Halusin huulilleni sen hymyn, minkä joulutortusta sain. Ja lantiossa ei vielä näy. Ehkä huomenna
Yök.Mä oon tehny kotona vähän väliä aina muutamat tortut päärynä-kinuskimarmelaadilla. Uunituoreita.
Ne valmistaikinat on yök. Ihan itse tehtynä on huippua.Minkäs minä sille voin, että olet syönyt mutsis kusisia parafiiniöljytörttuja lapsuutesi.
Uusi nainen jo kuvioissa?Alessandran bäkkärivideossa tosiaankin Kärtsän lisäksi Jukka, joku huonosti näkyvä ja kaksi naista, joista kumpikaan ei ole NM.
se on henkilökohtainen voi, voi.
Tää on kyllä mielenkiintoista, että K niin suosittu Ruotsissa, onkohan itsekään tiennyt.K muuttaa kohta Ruotsiin