V
vierailija
Vieras
No ei muilla artisteilla ole niin hysteeristä parisuhdepiilottelua kuin Kärtsällä.
Robin? Hän ihan lehdessä perustelikin salailun..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei muilla artisteilla ole niin hysteeristä parisuhdepiilottelua kuin Kärtsällä.
No eihän se ole salailua, kun on kuitenkin kertonut, että parisuhde on olemassa.Robin? Hän ihan lehdessä perustelikin salailun..
Kihlausuutisen jälkeen.No eihän se ole salailua, kun on kuitenkin kertonut, että parisuhde on olemassa.
Ei tietoa, vaalea nuori nainen, naamaa ei siinä kuvassa näkynyt, taisi olla lentokentällä otettu.Onko joku tavis se tyttis?
Sitä ennen jo sanonut, että seurustelee kyllä.Kihlausuutisen jälkeen.
Ei tietoa, vaalea nuori nainen, naamaa ei siinä kuvassa näkynyt, taisi olla lentokentällä otettu.
Late taitaa olla vähän väärin ymmärretty (romantikko).No jos sitä nyt käy jollain panolomalla jonkun muikin kanssa, niin ei se siitä vielä tyttistä tee.
OkeiNo ei kyllä anna. Tupakka suussa kuvissa ja keikalla polttaa ja liittää viiniä kesken biisin. Yleisö alaikäisiä valtaosin.
Esitti toisen kirjoittaman biisin eikä Pellen omaa.Sanokaa nyt miksei se Pelle halannut Lauria?
Juu ehkä, se on nyt vaan sitä punkkia. Ehkei noi ole ottanut selvää tarpeeksi? Mut edelleen siis mietin et onko niin et niille annetaan vain tietyt biisit mistä valita?
Tosi outoa.
No se on julkisessa tiedossa että Pellellä on kumppani, niin eiköhän ole ok kysyä. Ja Pelle ois voinut pyytää leikkaamaan kohdan pois jos ei olisi halunnut sitä telkkariin.
Miksei ois? Halunnut perehtyä Pellen uraan ja elämään paremmin.
Kyllä mä väittäisin et Mikki on Pellelle tutumpi kuin Jere.
Joo totta kai, ne on olleet tuolla keskenään päivätolkulla. Meillä näkyy vain murto-osa kaikesta.
Kun se itse ensin nosti kumppaninsa esiin. Sanoi, että pitkä parisuhde on sen paras saavutus. Ihan eri juttu, kun vain puskista täräyttää kysymys.
Kuunteles uudestaan.Puhui kyllä monikossa ja esimerkkinä pitkät parisuhteet. Mut en näe itsekään et Johannes mitään mokasi.
Mua kiinnostaa se Johanneksen tyttöystävä. Onko yhtä runollinen kuin hän? Mä kun näkisin sillä jonkun Behmin kaltaisen tyypin, mutta ujompi ... Joku tosi ihana ja tosi tyttömäinen, naisellinen. Sellainen keijukainen.
Outoo ois jos diili, koska miksi?Täytyy sen olla aikamoista se yhdessäolo Kärtsän tai yhtälailla Johanneksen kanssa, siis heidän tyttöystävillään. Miten pää kestää tota, piilottelua ja pelkoa, et joku näkee, nappaa kuvan. Saati sitten ne kaikki hullun rakastuneet fanit.
Ja ihmettelen, miten hyvin Johannes pystynyt salaamaan tyttöystävänsä, vai onko joku diili Seiskan kanssa, ettei julkaise mitään kuvia.
No eipä vissiin homoshippaa. Ahkerasti väkertävät niitä vammasia mangahomoshippiipiirroksiaTeinitytöt ei homoshippaa, mut keski-ikäset mammat kyllä. Vaarallisia ovat kaikki mustasukkasuuden takia.