V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siks kun ei sillä oo mitään uutta.Miksei kukaan versioinut Pellen uudempaa tuotantoa?
Miks se Sergeykin on pilannut pärstänsä?Joko Bojan ja Sergey H ovat päätyneet yhteen?
Mä oon pyrkinyt omissa ficceissäni tuomaan Janin ison vantteran tatin esille oikeutetusti. Etkö oo lukenut mun ficcejä?
Miks se Sergeykin on pilannut pärstänsä?
Onko se tatti sinulle pääasia miehessä?
Haloo haloo Maire täällä. Serkei?Soita ja kysy.
Ja sinne se jää.Etkö vielä tiedä, että Bojan on yhä Janin esarin suojissa ja ottaa siellä kauneusunia?
No joo, oli huonosti kysytty. Tarkoitin siis tuota kun sen vaihe vaihtui punkista reggaemmaksi ysärillä. Kaikki versioi vain ekoilta levyiltä. Epäkunnioittavaa.Siks kun ei sillä oo mitään uutta.
Juu ehkä, se on nyt vaan sitä punkkia. Ehkei noi ole ottanut selvää tarpeeksi? Mut edelleen siis mietin et onko niin et niille annetaan vain tietyt biisit mistä valita?No joo, oli huonosti kysytty. Tarkoitin siis tuota kun sen vaihe vaihtui punkista reggaemmaksi ysärillä. Kaikki versioi vain ekoilta levyiltä. Epäkunnioittavaa.
Hmm, mä oon itse kirjoittaja ja fiktiönääri, eli nää ei ole mun päiväkirjasta nää ficcit vaan mun mielikuvituksen tuotetta. Kerronpa sulle yhden asian. Silloin aikanaan kun oon kirjoittanut käytännössä pelkästään sellasta kilttiä ja lempeää tarinaa tänne (ja Vauvalle), suurimmaksi osaksi sain aina kuraa niskaan, et miks kirjoitan sellasta vässykkäpaskaa, et ei kukaan jaksa lukea, ellei ole kunnon toimintaa. Nyt päätin ottaa eri näkökulman "yleisön pyynnöstä". Ja teki mieli myös kokeilla muuta. Jännästi olen nyt sitten huomannut et täällä tullutkin nyt enemmän kritiikkiä, et onpa törkeitä ficcejä, kunnianloukkausta jne. Kaikki poistetaan. Mutta joo, kaikkia ei todellakaan voi miellyttää. Eli olis parempi jättää ehkä kirjottamatta kokonaan. Mut let see.
Tosi outoa.Sanokaa nyt miksei se Pelle halannut Lauria?
Siksi, koska Pelle kokee Laurin uhkaksi Kärtsän suhteen. Pelle, nyt alkaa olla liian ilmiselvää!!Sanokaa nyt miksei se Pelle halannut Lauria?
Pellen musiikki on kyllä ollut aikamoista älämölyä.
Kannattaako tota Viivin jaksoa katsoa? Onko Kärtsällä sutinaa kenenkään/Johanneksen kanssa siinä?
Kunnianloukkausjuttu oli mun provo. Sori. Testasin, onko Maireja paljon komppaamassa. Ei ollu!! (Oon itse saanu aikanani omista ficeistä tollasia kunnianloukkaus -kommentteja. Onneks se oikeiden kokonimien luukuttaminen on jääny kokonaan pois, siis kun joku Maire tuohtuu.
No on, kun oli ainut! Ei edes yrittänyt nousta ja muita meni melkein vastaan, ja Lauri vielä kysy takkiinsa nimmarin eikä silti halannut, siis siinäkään jatkotilanteessa.Tosi outoa.
Johannesta taputteli punaisille (perse)poskille sitä ennen. Sano, et tulee huoneeseen nro 12 kun jatkot kot kot on ohi.Jere ja Lauri lähtivät kahdestaan jatkoille, Johannes jäi soittelemaan viulua.
Mua siis vaivaa asia!!! Pelle, jos oot nyt täällä niin kerro?!No on, kun oli ainut! Ei edes yrittänyt nousta ja muita meni melkein vastaan, ja Lauri vielä kysy takkiinsa nimmarin eikä silti halannut, siis siinäkään jatkotilanteessa.