V
vierailija
Vieras
Kuvitteletko sä turun murre spämmijä, ettei meillä oo laitteissamme mahista mennä vain pyyhkäisyllä noiden ohi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö.Itseasiassa surettaa kyllä.
Avopuoliso ei voi edes tanssia vieressä ja menee lopulta sivuun kokonaan.Se siitä teki tökeröä että just K:ta kuvataan niin pitkään vaikka siinä on se itse hääpari ringin keskellä ja he on ne ns. päähenkilöt. Omissa häissään! Ei Kärtsä. Vähän siinä lopussa vasta kamera kääntyy heihin.
Höpö höpö. Kunhan kiillotat omaa sädekehää. Oikeesti osallistut tälläkin puheenaiheen ylläpitämiseen.Itseasiassa surettaa kyllä.
Tämä.Ja sinä mässäilet sillä täällä.
No missasit. Puhuttiin K:n viittilöinnistä, olit taas pihalla kuin lintulauta.Ehän.
Höpö höpö. Kunhan kiillotat omaa sädekehää. Oikeesti osallistut tälläkin puheenaiheen ylläpitämiseen.
Sinä juurikin olet, minä en aihetta tuo esiin.Kaikki ei ole yhtä sairaita kuin sä. Oletko ajatellut tätä mahdollisuutta?
Eihän sureta. Sulla on oma elämäsi elettävänä, sitä sä resonoit tuohon, etkä ketään ventovierasta.Itseasiassa surettaa kyllä.
Ei todellakaan, kun itse tuo jatkuvasti esiin.
Hyvä.Äsken tulin kommentteja lukemaan. Ja poistun samantien. Tää riitti taas. Kivaa päivää teille
Avopuoliso ei voi edes tanssia vieressä ja menee lopulta sivuun kokonaan.
Tässä kommentissa ei puhuta K:sta haloo.Ota nyt silmä käteen ja katso. Viittilöi, sen jälkeen kääntää kasvot alaviistoon sivulle ettei näkyisi niin hyvin, sen jälkeen siirtyy taaemmas ettei näkyisi ollenkaan.
Vois ku tanssis.
Paitsi jos on näkymättömyyssopimus kun Kärtsän imago perustuu poikamieshurmuriudelle. Tylsä varatun miehen imago tietäs vähemmän cashiä ja elämänlaatua
Se on sitten henkilökohtainen voi voi.
Eihän hän näy ees kuvissa.Ässää ei näytä haittaavan kuvaaminen.
Puhutaanpas, koska se on "onpas"-väite siihen, mitä K tekee.Tässä kommentissa ei puhuta K:sta haloo.
No tuossahan NM täysin normaalisti osallistuu.Kiitos. Hääpari unohdettiin tuossa kyllä tyylikkäästi melkein kokonaan. Kuvaaja olisi voinut kunnioittaa J:n avopuolison yksityisyyttä. Jos on hyvä kaveri, tiesi varmasti ettei hän halua olla julkisesti esillä. Ja niille, jotka vinkuu että ei tartte olla kuvissa, niin vähän hankala nykyään väistellä kameraa, koska melkein kaikki kuvaa, ja varsinkin jos puoliso on tunnettu. Kyllä heillekin täytyy suoda normaali osallistuminen esim. häihin, ei kenenkään elämä ole neljän seinän sisällä.
Tanssii K:n vieressä.Eihän hän näy ees kuvissa.
Jos mä olisin artisti, sanoisin heti julkisuusurani alussa, että oon parisuhteessa. Vaikka en olisikaan. Sillä lailla fanit kunnioittavat asiaa, eivätkä kuvittele voivansa päästä jaolle.Kärtsän on aika lopettaa tuo sinkkufeikki. Vai eikö se usko, että oikeat musataidot kantaa.
Se joka kokee kaiken kiusaamisena täyttää kyllä kriteerit, mutta ei diagnooseja voi tehdä netin kautta.Miksi? Osa täällä vain on. Se on tosiasioitten toteamista.
Näkyypäs tanssilattiallaEihän hän näy ees kuvissa.
Näkyy kyllä.Eihän hän näy ees kuvissa.
Kyllä violetti pitkä iltapuku.Näkyy kyllä.
Jos mä olisin artisti, sanoisin heti julkisuusurani alussa, että oon parisuhteessa. Vaikka en olisikaan. Sillä lailla fanit kunnioittavat asiaa, eivätkä kuvittele voivansa päästä jaolle.