V
vierailija
Vieras
Ota nyt silmä käteen ja katso. Viittilöi, sen jälkeen kääntää kasvot alaviistoon sivulle ettei näkyisi niin hyvin, sen jälkeen siirtyy taaemmas ettei näkyisi ollenkaan.Ei viittilöi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ota nyt silmä käteen ja katso. Viittilöi, sen jälkeen kääntää kasvot alaviistoon sivulle ettei näkyisi niin hyvin, sen jälkeen siirtyy taaemmas ettei näkyisi ollenkaan.Ei viittilöi.
Sivullista? Itse teki itsestään kaikkea muuta kuin sivullisen.mikään ei oikeuta sua haukkumaan täysin sivullista ihmistä täällä
No älä kehu.Oli. Munkin viestiin, jossa kehuin gf vastattiin jotain tosi törkeätä.
Ota itse silmä käteen kun luet. Puhe K:sta.Ota nyt silmä käteen ja katso. Viittilöi, sen jälkeen kääntää kasvot alaviistoon sivulle ettei näkyisi niin hyvin, sen jälkeen siirtyy taaemmas ettei näkyisi ollenkaan.
Upea nainen jolla upea mies etkä sinä voi sille mitään.No älä kehu.
Just näin. Itse asiassa jokainen joka edes tuo nää henkilöt keskusteluun, on syyllisiä. Se haukkuminen ei edes alkais, ellei joku ensin tuo asiaa esiin.No älä kehu.
No, minusta ei ole, ei mitään kehumista hänessä.Upea nainen jolla upea mies etkä sinä voi sille mitään.
Eihän ollut.Ota itse silmä käteen kun luet. Puhe K:sta.
Nimenomaan. Tällainen kommentointi on kuin olisit K-heitteri: "Upea nainen jolla upea mies etkä sinä voi sille mitään."Just näin. Itse asiassa jokainen joka edes tuo nää henkilöt keskusteluun, on syyllisiä. Se haukkuminen ei edes alkais, ellei joku ensin tuo asiaa esiin.
Millä tilillä tämä vetäytyminen nyt oikein näkyy?
No olihan. Peruutahan TAAS taakse päin niitä kommentteja...Eihän ollut.
Olet väärässä.No olihan. Peruutahan TAAS taakse päin niitä kommentteja...
No en ole. Itse nolosti missasit TAAS keskustelun aiheen.Olet väärässä.
Ei sua sureta pätkääkään.Mua surettaa kyllä toi NM. Eihän se voi elää yhtään normaalia elämää, juhlia ja pitää hauskaa. Eikä varmasti paljon arkisempiakaan asioita tehdä yhdessä puolisonsa kanssa. Ja tää kuvaajakaveri kyl mässäilee tällä kaveruudella ihan huoletta.
Ehän.No en ole. Itse nolosti missasit TAAS keskustelun aiheen.
Itseasiassa surettaa kyllä.Ei sua sureta pätkääkään.
Ei todellakaan, kun itse tuo jatkuvasti esiin.Ei sua sureta pätkääkään.
Ja sinä mässäilet sillä täällä.Mua surettaa kyllä toi NM. Eihän se voi elää yhtään normaalia elämää, juhlia ja pitää hauskaa. Eikä varmasti paljon arkisempiakaan asioita tehdä yhdessä puolisonsa kanssa. Ja tää kuvaajakaveri kyl mässäilee tällä kaveruudella ihan huoletta.