V
vierailija
Vieras
Istuu lentokentän tuloaulan ravintolamaailmassa. Varma tieto.Mua häiritsee, kun en löydä tota ravintolaa, missä Jan siinä kuvassa istuu!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Istuu lentokentän tuloaulan ravintolamaailmassa. Varma tieto.Mua häiritsee, kun en löydä tota ravintolaa, missä Jan siinä kuvassa istuu!!
Miksi tää asia pitäisi tietää ylipäätään.Istuu lentokentän tuloaulan ravintolamaailmassa. Varma tieto.
Ei kun nyt taisin löytää jo johtolangan, se taitaa olla joku kohta tältä sivulta löytyvästä kuvasta, 6. kuva ylhäältä päin.Mua häiritsee, kun en löydä tota ravintolaa, missä Jan siinä kuvassa istuu!!
Mua häiritsee, kun en löydä tota ravintolaa, missä Jan siinä kuvassa istuu!!
No kun ne kysy does anyone know where we areMiksi tää asia pitäisi tietää ylipäätään.
No eihän se nyt siellä oo.Lentoasemalla. Katso Vitan kuva.
Se "valopallo" kuvan vasemmassa laidassa on varmaan toi TGM. Arvoitus ratkaistu.Ei kun nyt taisin löytää jo johtolangan, se taitaa olla joku kohta tältä sivulta löytyvästä kuvasta, 6. kuva ylhäältä päin.
Helsinki-Vantaan lentoasemalla on nyt yksi yhteinen terminaali - T1/T2 -jaottelu jäi historiaan 21. kesäkuuta | lentoposti.fi
Helsinki-Vantaan lentoaseman matkustajapolut muuttuvat tiistaina 21. kesäkuuta 2022, kun erilliset terminaalit T1 ja T2 jäivät historiaan. Jatkossa kaikki matkustajat kulkevat yhden lähtö- ja saapumisaulan kautta lähtiessaan matkalle sekä saapuessaan matkalta. Myös Lentoposti.fi kulki uutta...www.lentoposti.fi
Öö kerroin tämän jo monta viestiä sitten.Se "valopallo" kuvan vasemmassa laidassa on varmaan toi TGM. Arvoitus ratkaistu.
No ethän kertonut. Mitään linkkiä ei ollut missään, ei mitään.Öö kerroin tämän jo monta viestiä sitten.
Mummotappelu![]()
No jo nyt on, kaikkiko niille pitää valmiiksi selvittää... Luulis, että noikin olis jo sen verran matkustelleet, ettei kävis noin alkeellista mokaa, mennään vaan ja sitten aletaan ihmetellä, että mihinkäs me tultiin.No kun ne kysy does anyone know where we are![]()
Missä vaiheessa lennolle mentäessä muuten selviää se, miltä portilta lento lähtee? Esim. Finnair lentää Sloveniaan portilta 27, joka on siis niin lähin portti turvatarkastuksen jälkeen kuin olla ja voi. Mietin vain, että näkeekö sitä porttia ennen lähtöselvitystä?
Ei mitään. Viettänyt viime yön ja tämän päivän Bojkkelinsa kanssa.Mitäköhän K puuhaa Linnean ja Kiron kanssa? Jännä mitä sieltä on taas tulossa Linnea viel ainakin Suomessa/Hgissä.
Mummot bailaa humpan tahtiinHalusin tietää Oon täysillä hengessä mukana niiden Suomi-ekskursiolla
Ei tietenkään tule, tästä on ihan selkeät ohjeet, saat rannekkeen joko sieltä kahvilasta tai portilta.Tuleekohan noiden free bird lippujen saamiselle aktivoitua lauantaina ongelmia, kun minulle sovellus sanoo, että "tapahtumasi on tänään!" ja lipussakin lukee toistaiseksi vain että 15.8.?
No, toivottavasti ei.
Miten te saatte kaikesta tehtyä noin vaikeata?
Höpö höpö, Kikihän siellä Boikkelim haaruksissa näkyi olevan.Ei mitään. Viettänyt viime yön ja tämän päivän Bojkkelinsa kanssa.