V
vierailija
Vieras
Höpö höpöSeli seli, olet turkulainen. Äläkä esiinny toisena.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpöSeli seli, olet turkulainen. Äläkä esiinny toisena.
Katso omia juttujasi, pöljy.Kärtsä ja Bojan eivät taatusti p*nise keskenään. Sairasta ees luulla noin.
Noi kuvat on kai vielä Suomesta.Siellä on Härde mukana Baselissa …..
On siinä lentsikka-emoji ainakin vihjailemassa….Noi kuvat on kai vielä Suomesta.
Niin, varmaan se sitten mukaan menee, tänäänkö ne sitten jo olikin lähdössä, ilmeisesti.On siinä lentsikka-emoji ainakin vihjailemassa….
Ai siitä, että Tommy edes on käynyt Jyväskylässä? Nyt en kyllä sellaista muista edes...Hesarissa on Tompan haastis jossa sanoi että Espresso Macchiato sai alkunsa Kiron luona Jyväskylässä kun oli siellä käymässä Jeren kanssa. Tiedettiinkö me tästä? En ainakaan muista.
Katso omia juttujasi, pöljy.
Sinähän sitä tunnut mainostavan.En hauku täällä ketään niinkuin sinä teet ja sitäpaitsi se on fakta, että K ja B eivät harrastaisi s**siä keskenään ikinä. Se on sairasta väittää sellaista.
Hesarissa on Tompan haastis jossa sanoi että Espresso Macchiato sai alkunsa Kiron luona Jyväskylässä kun oli siellä käymässä Jeren kanssa. Tiedettiinkö me tästä? En ainakaan muista.
Sinähän sitä tunnut mainostavan.
Vastasin komenttiin, jossa puhuttiin K:n olevan raskaana B:lle. Vastenmielistä. Toki mua kyl huvittaa ajatus, et teidän tosishippareiden mielestä lapsi on saanut alkunsa siitä, kun kaksi miestä pitää kädestä kiinni.
Ehkä tosishipparit juuri siksi pitää Bojerestä, kun se on niin täysin epäseksuaalinen kombo.
No itse en ole puhunut mistään lapsista täällä (adoptio lienee vaihtoehto tällöin) ei noi K ja isomies jutut sen parempia ole, kun puuttuu aidot tunteet.Vastasin komenttiin, jossa puhuttiin K:n olevan raskaana B:lle. Vastenmielistä. Toki mua kyl huvittaa ajatus, et teidän tosishippareiden mielestä lapsi on saanut alkunsa siitä, kun kaksi miestä pitää kädestä kiinni.
Höpö höpöEhkä tosishipparit juuri siksi pitää Bojerestä, kun se on niin täysin epäseksuaalinen kombo.
Yhtä sairasta väittää sellaista kenenkään osalta Jeren suhteen. Ihme, ettet pillastu niistä.En hauku täällä ketään niinkuin sinä teet ja sitäpaitsi se on fakta, että K ja B eivät harrastaisi s**siä keskenään ikinä. Se on sairasta väittää sellaista.
Tarkista, mitä sana fakta tarkoittaa. Väitteesi ei ole fakta vaan mielipide.En hauku täällä ketään niinkuin sinä teet ja sitäpaitsi se on fakta, että K ja B eivät harrastaisi s**siä keskenään ikinä. Se on sairasta väittää sellaista.
On ne minunkin mielestä kaikki ihan kivoja mutta en nyt tiedä tykkäänkö tästä suunnasta että lauma just edellisvuoden edustajia esiintyy seuraavissa viisuissa. Sveitsikään ei ole voittanut aikoihin viisuja niin löytyis sieltä varmaan enemmänkin niitä entisiä KETÄ kutsua.Marina Satti on naisvastine Bojanille!Yhtä nätti ja ihana kuin B on komea ja ihana
![]()
En minä vaan nää oikein mitään samaa kuin B:ssä, ei se nyt niin nätti ole.Marina Satti on naisvastine Bojanille! Yhtä nätti ja ihana kuin B on komea ja ihana
En minä vaan nää oikein mitään samaa kuin B:ssä, ei se nyt niin nätti ole.