K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, ei kai ne nyt Jere ja Bojan mistään levyfirmsn sopimuksista juttele. Korkeintaan voi kertoa kokemuksistaan, ei sen enempää.
Eikä tää nyt taida olla faneille erityisen iso asia. Veikkaan että suurin osa ei ole millään lailla kärryillä siitä kuka minkäkin levy-yhtiön leivissä on, tai onko ylipäänsä minkään. Ja b:n ja K:n biisi taas ei välttämättä kosketa muita joksuja millään lailla joten ainakaan sen takia ei bändi tarvitse sopimuksia.

Jaahas, näköjään D ja B kohu jäi sit siihen yhteen rysäykseen. Mitään uutta ei ole tullut, eikä uutinen ole vielä kiirinyt sloveniaan saakka. Mutta ehkäpä D:n musavideo sai muutaman katselun enemmän kuin aiemmat videot. Ainakin se huomattiin sloveniassa.

Mä olen menettänyt ilon elämästäni. Ei tee mieli orgasmeja, ei suklaata, ei alkoholia ja täälläkään ei ole enää mayhemeitä. Työpaikka on ihan piip ja ystävätkin on tylsiä, kaikki painii omien ongelmiensa kanssa.

Mä olen menettänyt ilon elämästäni. Ei tee mieli orgasmeja, ei suklaata, ei alkoholia ja täälläkään ei ole enää mayhemeitä. Työpaikka on ihan piip ja ystävätkin on tylsiä, kaikki painii omien ongelmiensa kanssa.
Terve, kohtalotoveri. 🤝 Ja kaiken kukkuraksi spostiin kilahti viesti, että rapustamme löytynyt luteita. 😵😵 Ludetarkastus koiran kanssa olkaa hyvät! (No onneks ei oo vielä omilla lattioilla näkyny, mutta voihan hvetti)

Jaahas, näköjään D ja B kohu jäi sit siihen yhteen rysäykseen. Mitään uutta ei ole tullut, eikä uutinen ole vielä kiirinyt sloveniaan saakka. Mutta ehkäpä D:n musavideo sai muutaman katselun enemmän kuin aiemmat videot. Ainakin se huomattiin sloveniassa.
Niin kun se yksi syväkurkku Annaliisa lopetti tietovuodot X:ään. Nytkin varmaan opiskelee sloikkukielioppia silmämunat soikeina ja jäljittää Tseikun liikkeitä kansainvälisellä verkostollaan.

Voi tätä vanhuutta. Ennen join saunakaljan tai pari, nykyään juon saunan jälkeen piimää.

Täällä myös yksi. Paitsi että työpaikkaakaan ei ole. Ja kaiken huippuna viisutkin on tänä vuonna näköjään se ja sama. Läheskään kaikkia biisejä en ole edes vielä kuunnellut ja eka semi on huomenna. Huoh.

Yhteistyössä