V
vierailija
Vieras
Se sopis oikein hyvin minulle, koska mun pitäis tuutata yksiin sijoituksiin vielä 25 000€ suht pian. Kasvamaan.Ei kasva tänään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se sopis oikein hyvin minulle, koska mun pitäis tuutata yksiin sijoituksiin vielä 25 000€ suht pian. Kasvamaan.Ei kasva tänään
Se oli we won't be playing ourselves, eli eivät sanoneet etteivät esiinny siinä itse.Sen MV:n vinkki pari viikkoa sitten viikkokirjeessä oli, että ”emme esiinny siinä itse”.
Silloin joku mietti, että esittäiskö lapset bändiläisiä.
Kuten sanoin tuon vinkin voi tulkita monella tapaa.
SOONMikä homma toi ”you know the S magic word” tuossa Markin stoorissa on?
Niiii-in? Sanoin, että sen voi tulkita monella tapaa, etkö tajunnut?Se oli we won't be playing ourselves, eli eivät sanoneet etteivät esiinny siinä itse.
Pisaman kautta hommatut kontaktit? Joku suurempi nimi, jota pääsevät lämppäämään kiertueelle?Mikä homma toi ”you know the S magic word” tuossa Markin stoorissa on?
No minä ainakin tulkitsen ton ennemmin niin, että ovat itse siinä mukana myöskin.Niiii-in? Sanoin, että sen voi tulkita monella tapaa, etkö tajunnut?
Voi elämä, tuskin käyttävät itse lyhennettä S, haloo.Pisaman kautta hommatut kontaktit? Joku suurempi nimi, jota pääsevät lämppäämään kiertueelle?
Se on Mesto Duhov, paljastivat eilen Discordissa.Mutta eiks tää nyt oo aika selvää, että se MV on Muzika za decu sitten siis? Jei
Olet sittenkin muuten oikeassa! Olen kirjoittanuyt yhden ficin, jossa on Bojan.No jos sama kerran olet niin B herutusvideoiden sijaan olet kunnostautunut ficeissä koskien B.
Pisaman kautta hommatut kontaktit? Joku suurempi nimi, jota pääsevät lämppäämään kiertueelle?
Eiköhän kaikki, joillain yhtään järkeä tajua, että toi oli läppäVoi elämä, tuskin käyttävät itse lyhennettä S, haloo.
Ne ficit on olleet täällä ja eivät ole olleet mitään varsinaisia herutusficcejä.
Sanoiko ne muka? Missä kohtaa, kun ekan 10 minuutin sisällä Kris sanoo, että se on uudelta levyltä, mutta että eivät kerro vielä, mistä biisistä.Se on Mesto Duhov, paljastivat eilen Discordissa.
Hyvä keräilijä, varmista itsellesi maailman ensimmäinen Muumi-seteli! Saat Muumilaakson asukkaat -nollasetelin ILMAISEKSI, maksat vain toimituskulut 4,95 €. Tutustu: www.suomenmoneta.fi/muumi-seteli tai soita 010808040 (ark. 9–13). Jos et halua SMS-viestejä, ilmoita info@suomenmoneta.fi tai soita. t. Suomen Moneta
Mulle tuli tämmönen viesti, kannattasko tilata?
Joo, oot kyllä käsittänyt väärin, en löydä mistään tukea tälle tiedolle.Se on Mesto Duhov, paljastivat eilen Discordissa.
Aika jännä että Mark tekee ihan eri biisiin videotaSe on Mesto Duhov, paljastivat eilen Discordissa.