K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos sama kerran olet niin B herutusvideoiden sijaan olet kunnostautunut ficeissä koskien B.
Olet sittenkin muuten oikeassa! Olen kirjoittanuyt yhden ficin, jossa on Bojan. 😊 Linkitänkin sen nyt tähän, kun kerran mainittiin ja kiinnostusta on.

Tämän nimi on

BOJAN JA JERE TEKEVÄT O NLYFANSIA

K ja B kohtaavat pitkästä aikaa.. Tarkoituksena on filmata muutama aidontuntuinen klippi tuoretta OF:ää, vastauksena fanien toivomuksille.

Bojan voivottelee mielessään 1 senttimetrin kasvanutta vatsapoimuaan ja empii. Hän alkaa kuitenkin riisuutua, mutta voi ei - huone on ainakin 2 astetta liian viileä.

Bojania alkaa koskea kurkkuun, ja hän laittaa slipooveripaidan takaisin päälle.
"Jere, minun on kylmä!"

Virittäytyäkseen tunnelmaan, Bojan ottaa taskustaan kuvia mummista kesäpäivänä kasvimaalla

Jerpan denssit ja usko alkavat loppua ja viime "kerrastakin" on jo aikaa, haluaahan J antaa fanien rahoille vastinetta ja vaikuttaa ilmeiltään autenttiselta klipeissä.

Mutta kun ei - Jerppa huokaisee turhautuneena ja vetäytyy yksityisyyteen WC-tiloihin.

Pahimmasta horkasta selvinnyt
Bojan päätyy katselemaan avaimenreiästä. "A**h, mä laukaisen niin kovaa, pidä musta tiukasti kiinni, torju hanskaan, torju hanskaan, a******hh....." Jerppa vaikertaa suomeksi, eikä B ymmärrä yhtään mitään.

Jeren kasvoilla hehkuu outo, eläimellisen k*ii m ansekainen ja rakastunut ilme.

Hänen pupillinsa ovat laajenneet mustiksi lautasiksi. "Eihan nuo ole sen Jeren kasvot, kenet tunnen", miettii Bojan hetken, mutta "tuo johtuu varmasti denssin yliannostuksesta" . Sitä se on.

Kun Jerpan hengitys on tasaantunut ja puna poskilta laskenut, J tulee ulos vessasta ottaa Bojania harteista kiinni, taputtaa ja sanoo:

"Mulla on varastossa vielä 4 hyvää pakarakuvaa Härtsän kanssa. Niillä tehdään vielä yksi kesäkuun Fanssi.

Lähdetääs me juomaan isot kaakaot huoltsikalle, my dear friend! "

💋

Ne ficit on olleet täällä ja eivät ole olleet mitään varsinaisia herutusficcejä.

Pitääkin muuten paikkansa, olen tehnyt kerran yhden ficin, jossa on myös Bojan. Yleisön pyynnöstä uusinta 😊😊

BOJAN JA JERE TEKEVÄT ONLYFANSIA

(Osa 1)

K ja B kohtaavat pitkästä aikaa.. Tarkoituksena on filmata muutama aidontuntuinen klippi tuoretta OF:ää, vastauksena fanien toivomuksille.

Bojan voivottelee mielessään 1 senttimetrin kasvanutta vatsapoimuaan ja empii. Hän alkaa kuitenkin riisuutua, mutta voi ei - huone on ainakin 2 astetta liian viileä.

Bojania alkaa koskea kurkkuun, ja hän laittaa slipooveripaidan takaisin päälle.
"Jere, minun on kylmä!"

Virittäytyäkseen tunnelmaan, Bojan ottaa taskustaan kuvia mummista kesäpäivänä kasvimaalla

Jerpan denssit ja usko alkavat loppua ja viime "kerrastakin" on jo aikaa, haluaahan J antaa fanien rahoille vastinetta ja vaikuttaa ilmeiltään autenttiselta klipeissä.
.
.
.

(Osa 2)
.
.
.Mutta kun ei - Jerppa huokaisee turhautuneena ja vetäytyy yksityisyyteen WC-tiloihin.

Pahimmasta horkasta selvinnyt
Bojan päätyy katselemaan avaimenreiästä. "Aaah, mä laukaisen niin kovaa, pidä musta tiukasti kiinni, torju hanskaan, torju hanskaan, a***h....." 0Jerppa vaikertaa suomeksi, eikä B ymmärrä yhtään mitään.

Jeren kasvoilla hehkuu outo, eläimellisen k*iimansekainen ja rakastunut ilme. Hänen pupillinsa ovat laajenneet mustiksi lautasiksi. "Eihan nuo ole sen Jeren kasvot, kenet tunnen", miettii Bojan hetken, mutta "tuo johtuu varmasti denssin yliannostuksesta" . Sitä se on.

Kun Jerpan hengitys on tasaantunut ja puna poskilta laskenut, J tulee ulos vessasta ottaa Bojania harteista kiinni, taputtaa ja sanoo:

"Mulla on varastossa vielä 4 hyvää pakarakuvaa Härtsän kanssa. Niillä tehdään vielä yksi kesäkuun Fanssi.

Lähdetääs me juomaan isot kaakaot huoltsikalle, my dear friend! "

💋

Yhteistyössä