V
vierailija
Vieras
Ei, vaan minä nauroin hänelle ja niin nauroivat kaikki muutkin. Sinä oot nyt pihalla kuin lumiukko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, vaan minä nauroin hänelle ja niin nauroivat kaikki muutkin. Sinä oot nyt pihalla kuin lumiukko.
Höpö höpöFazer kaapii massan Fazerin siniseen tehdasastian pohjasta ennen siivousta.
Tätä odotellessa. Kaikki intiimit silmiin tuijottelut ja toisen hiplaukset tekisivät kyllä terää just nyt.
Höpö höpö
Tätä odotellessa. Kaikki intiimit silmiin tuijottelut ja toisen hiplaukset tekisivät kyllä terää just nyt.
Etkö voi vaan hankkia itsellesi kumppania, jonka kanssa tekisit noita asioita.
R unkkumateriaalista haaveilee niin kuin ainaEikö 52-vuotiaalla naisella ole muuta elämää, kuin odottaa kahden kaveruksen 2 vuotta sitten tehtyjä näyteltyjä kohtauksia.
R unkkumateriaalista haaveilee niin kuin aina
Etkö voi vaan hankkia itsellesi kumppania, jonka kanssa tekisit noita asioita.
Ei niin. Ei mitään särmää ja vastakohtasuuksien vetoa.Eihän niissä oo ees mitään kuumaa.
Mitä pokea tykkäätte katsoa? M&m vai saako olla kolmaskin osapuoli tai useampi?Muru, mulla on sellainen. Ihana hiplaileva ja halaileva köriläs, joka jaksaa pitää hyvänä.
Seppo lähti jo, muistoissas elelee.Muru, mulla on sellainen. Ihana hiplaileva ja halaileva köriläs, joka jaksaa pitää hyvänä.
No ilmankos etsit nuoria kaunispoikia tursasfacen rinnalleMuru, mulla on sellainen. Ihana hiplaileva ja halaileva köriläs, joka jaksaa pitää hyvänä.
Hoppas han mår bra och ikke snakker norsk.Jeres senaste kärlek, Kyle, väntar redan i Basel.
Oiskohan ne jo huomenna BaselissaBL och K:s kommande prestation kommer säkerligen att bli fantastisk. Jag kan inte vänta på det.
Muru, mulla on sellainen. Ihana hiplaileva ja halaileva köriläs, joka jaksaa pitää hyvänä.
Oiskohan ne jo huomenna Baselissa
Eikö 52-vuotiaalla naisella ole muuta elämää, kuin odottaa kahden kaveruksen 2 vuotta sitten tehtyjä näyteltyjä kohtauksia.
Puolan ihana edustaja on 52-vuotias.Eikö 52-vuotiaalla naisella ole muuta elämää, kuin odottaa kahden kaveruksen 2 vuotta sitten tehtyjä näyteltyjä kohtauksia.
Puolan ihana edustaja on 52-vuotias.
Menestynyt nainenPuolan ihana edustaja on 52-vuotias.
Halo, kako je na dnu morja?Vedno sem se spraševal, kako dobro vas lahko vse preslepim. Neverjetno je, kako dobro so se vam zdeli moj značaj in jezikovne sposobnosti. Bil sem samo trol, ki uporablja Google Translate.