V
vierailija
Vieras
No tekeehän, ei Tommy tai Bojankaan niistä sille maksa, pölhy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tekeehän, ei Tommy tai Bojankaan niistä sille maksa, pölhy.
Toivottavasti nyt sitten natsaa Bojanin kanssa. Eihän siitä ole kuin muutama kuukausi, kun D hengasi "läheisesti" sen slovenialaisen potkunyrkkeilijän (nainen) kanssa. Reissasivat ja lomailivat yhdessä Thaimaata myöten. Silloinkin fanit yhdistelivät kummankin valokuvissa esiintyneitä uima-altaita, mutta kahdestaan heistä ei kuvaa saatu.
Ehkä hän kokeilee nyt sitten, miten natsaa Bojanin kanssa.
On niin hupaisaa että puhut nimimerkillisestä kun et uskalla käyttää nimimerkkejä suoraanMenee osittain metsään toi arvio nyt, ja nimimerkillinen taitaa käyttää tota kanssa.
Niin no en mielelläni halua niitä käyttää, ettei väitetä minua nimimerkeistä kirjoittaneeksi haukkujatyypiksi.On niin hupaisaa että puhut nimimerkillisestä kun et uskalla käyttää nimimerkkejä suoraan Kaikki tietää että puhut aidosta kun täällä ei muita nimimerkillisiä ole.
Kukas niistä oikein maksaa? Eivät ainakaan ne henkilöt, joita hän esittää. Älä sinä esitä t yhmää.Näin sivusta kommentoin, että Tomi tekee työkseen näyteltyjä hahmoja, joiden esittämisestä maksetaan. Häärijä, Hommy Hash, Herika. Ei hän niitä hyväntekeväisyydestä tee.
No sun teksteistä kuitenkin ymmärtää aina keneen viittaat niin vähän turhaa. Parempi ettet kirjoita sitten ollenkaan.Niin no en mielelläni halua niitä käyttää, ettei väitetä minua nimimerkeistä kirjoittaneeksi haukkujatyypiksi.
Ei niin, vaan oman brändinsä rakentamiseksi. Joost, Tommy, Bojan ja Erika eivät varmasti hänelle mitään näistä imitaatioista maksa.Näin sivusta kommentoin, että Tomi tekee työkseen näyteltyjä hahmoja, joiden esittämisestä maksetaan. Häärijä, Hommy Hash, Herika. Ei hän niitä hyväntekeväisyydestä tee.
Näin sivusta kommentoin, että Tomi tekee työkseen näyteltyjä hahmoja, joiden esittämisestä maksetaan. Häärijä, Hommy Hash, Herika. Ei hän niitä hyväntekeväisyydestä tee.
Ei sitä vielä tiedä, onko kokonaisuudessaan toisinto. S n kanssa ei jatkunut, tämä nykyinen on vielä arvoitus.Minua ei kiinnosta yhtään sen kuvittelu ilman faktuaalista tietoa, S tarinan toisinnolta vain vaikuttaa. Itse en kykene sellaiseen toimintaan.
Haukkumismielessä en niistä kirjoitakaan, ficcikirjailijaakin olen vain kehunut ja ymmärtänyt.No sun teksteistä kuitenkin ymmärtää aina keneen viittaat niin vähän turhaa. Parempi ettet kirjoita sitten ollenkaan.
Ei niin, vaan oman brändinsä rakentamiseksi. Joost, Tommy, Bojan ja Erika eivät varmasti hänelle mitään näistä imitaatioista maksa.
Härtsä rakentaa hahmoaan ja kehittää komiikkaansa ja tuottaa sisältöä, jolla toivoo saavansa lisää seuraajia ja näkyvyyttä. Näistä jutuista ei todellakaan kukaan maksa mitään. Miten joku voi oikeasti olla niin pihalla, että sellainen edes tulee mieleen.
Härtsä rakentaa hahmoaan ja kehittää komiikkaansa ja tuottaa sisältöä, jolla toivoo saavansa lisää seuraajia ja näkyvyyttä. Näistä jutuista ei todellakaan kukaan maksa mitään. Miten joku voi oikeasti olla niin pihalla, että sellainen edes tulee mieleen.
Erika vihaajan ajatusmaailmassa toikin onnistuu.Härtsä rakentaa hahmoaan ja kehittää komiikkaansa ja tuottaa sisältöä, jolla toivoo saavansa lisää seuraajia ja näkyvyyttä. Näistä jutuista ei todellakaan kukaan maksa mitään. Miten joku voi oikeasti olla niin pihalla, että sellainen edes tulee mieleen.
Taitaa sulla olla jäänyt jankkausvaihde päälle.Ai ihan "sivusta". Tunnusta pois, että olet ihan se alkuperäinen jankkaaja, joka kuvittelee, että Härtsä on saanut maksun Herikasta.
Onko joku sherlocki seurannut, tykkääkö Damon enää ollenkaan Joksujen ig-postauksista tai toisinpäin?
Ei ystävyys ja kollegius noin yhtäkkiä lopu kuin Bn ja Sn juttu, mutta rakkaussuhde voi päättyä noin yhtäkkisesti.Minua ei kiinnosta yhtään sen kuvittelu ilman faktuaalista tietoa, S tarinan toisinnolta vain vaikuttaa. Itse en kykene sellaiseen toimintaan.
Aina kun tulee joku kommentti joka ei miellytä itseä, ”pelkkä k-fani!!!”
Aina kun tulee joku kommentti joka ei miellytä itseä, ”pelkkä k-fani!!!”![]()
Se on toi sama.Missä se tyyppi on, joka aina haukkui K faneja sivistymättömiksi ei maistereiksi?
Ei kiinnosta täällä ketään. Kysy komposti discordissa, siellä ne tuskin muusta puhuukaan.
En ole minä ainakaan puhunut.Se on toi sama.
Ei vaan täällä ei ketään muuta kiinnosta Piimän asiat kuin yhtä Dz-stalkkeria ja paria mairea.Menikö sulla tunteisiin se, kun osa porukasta perusti komposti discordin?
Oletettiinko heitä siis pariksi? En oo laiskuuttani seurannut näitä asioita juuri yhtään, vaikka periaatteessa kiinnostaa .