K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän säälittävää tietenkin tuon Bojanin seurustelemiseen uskomisen kannalta, että palstallahan on vieläkin yksi, joka uskoo, ettei Jerelln ole ketään, tai ainakaan ketään naista 🙄
Tai siis eihän hänen ajattelunsa minua estä, mutta olisi ihan kiva jos kaikki täällä olisivat edes suht samoissa realiteeteissa. Jeren suhteesta kun kuitenkin on ihan hyvää näyttöä, esim Seiskasta.

Vähän säälittävää tietenkin tuon Bojanin seurustelemiseen uskomisen kannalta, että palstallahan on vieläkin yksi, joka uskoo, ettei Jerelln ole ketään, tai ainakaan ketään naista
Tai siis eihän hänen ajattelunsa minua estä, mutta olisi ihan kiva jos kaikki täällä olisivat edes suht samoissa realiteeteissa. Jeren suhteesta kun kuitenkin on ihan hyvää näyttöä, esim Seiskasta.
Ja sen lisäksi tietenkin sitä tukevaa näyttöä Jeren omasta elämästä kavereiden somesta plus hänen omastaankin.

Tuli mieleeni kun katsoin Bojanin eilistä esiintymistä, että vieläköhän hänelle tulee lavalla paniikkikohtauksia? Vai onko Dzejla sanonut, että pyh, sellainen on ihan turhaa ja D:n hypnotisoima Bojan uskoo nyt häntä.

Vähän säälittävää tietenkin tuon Bojanin seurustelemiseen uskomisen kannalta, että palstallahan on vieläkin yksi, joka uskoo, ettei Jerelln ole ketään, tai ainakaan ketään naista
Vähän säälittävää tietenkin tuon Bojanin seurustelemiseen uskomisen kannalta, että palstallahan on vieläkin yksi, joka uskoo, ettei Jerelln ole ketään, tai ainakaan ketään naista 🙄

Vaikka on parisuhteessa niin voi rakastaa aivan jotakuta toista ihmistä. Moni pelkää olla yksin.

Yhteistyössä