V
vierailija
Vieras
Venäjää alunperin.Sana toveri taitaa muuten olla slaavilaista alkuperää, tovariš sloveeniksi. Opin tuosta juhlasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Venäjää alunperin.Sana toveri taitaa muuten olla slaavilaista alkuperää, tovariš sloveeniksi. Opin tuosta juhlasta.
Eips ole vaan protoslaavilainen turkista lainattu sana.Venäjää alunperin.
🕊Tuo tapahtuma oli rauhan puolesta, kun toisen maailmansodan loppumisesta on 80 vuotta. Ei liittynyt nyt lentelyyn mitenkään. Bojan on sanonut haastattelussa että eniten häntä huolestuttava asia on sota. On tehnyt aiheesta jo useamman kappaleen ja varmasti on häntä koskettava aihe, jo Jugoslavian sisällissodan ja perheensä historian kautta.
Mutta eikös se ole hyvä vaan, että kaikki turhat kuvitelmat haihtuu.Ärsyttää, kun nyt näen Bojanin vain täynnä itseään olevana ukkomiehenä, Dzejlan tukemana. Vaikka on se ennenkin varmaan samanlainen ollut.
Ja jos se laittais noi samat postaukset sinkkuna, ei ärsyttäisi yhtään, vaan toivoisin sille Kärtsää kainaloon.
Boitsu haikailee ikuisesti Jerpan perään, oli naisia tai ei.Mutta eikös se ole hyvä vaan, että kaikki turhat kuvitelmat haihtuu.
Boitsu haikailee ikuisesti Jerpan perään, oli naisia tai ei.
No tämä harha säilyy ilmeisesti joidenkin mielessä ikuisesti. Ei se teidän Jerppanne nyt niin ihana edes ole.Boitsu haikailee ikuisesti Jerpan perään, oli naisia tai ei.
Oispa minunNo tämä harha säilyy ilmeisesti joidenkin mielessä ikuisesti. Ei se teidän Jerppanne nyt niin ihana edes ole.
No tämä harha säilyy ilmeisesti joidenkin mielessä ikuisesti. Ei se teidän Jerppanne nyt niin ihana edes ole.
Joo. Hassua, etten ole kuullut tätäkään aikaisemmin, että kyseinen sana tulee noin suoraan sieltä.Venäjää alunperin.
No ei tietenkään, yhtä hyvin hän voisi olla ollut sitä mitä itse ajattelin (plus vieläkään ei ole varmaa, mikä hänen suhteensa Dz on. Eli onko siltikään heteroparisuhteessa).Mutta eikös se ole hyvä vaan, että kaikki turhat kuvitelmat haihtuu.
Niin, itse sanoin slaavilainen sana, kun en osaa sanoa missä kielessä esiintynyt ensin. Joku vähän yksinkertainen varmaan kommentoi tuon, että venäjää alunperin.Eips ole vaan protoslaavilainen turkista lainattu sana.
Mutta sieltä se on tietty tullut suomen kieleen, se on selvä.Niin, itse sanoin slaavilainen sana, kun en osaa sanoa missä kielessä esiintynyt ensin. Joku vähän yksinkertainen varmaan kommentoi tuon, että venäjää alunperin.
No tämä harha säilyy ilmeisesti joidenkin mielessä ikuisesti. Ei se teidän Jerppanne nyt niin ihana edes ole.
Ei valitse, ovat ystäviä.Se on totta että mitä Bojan muka näkee Jeressä. Miksi hän valitsee maailman ihmisistä juuri Jeren.
Ja sen lisäksi tietenkin sitä tukevaa näyttöä Jeren omasta elämästä kavereiden somesta plus hänen omastaankin.Vähän säälittävää tietenkin tuon Bojanin seurustelemiseen uskomisen kannalta, että palstallahan on vieläkin yksi, joka uskoo, ettei Jerelln ole ketään, tai ainakaan ketään naista
Tai siis eihän hänen ajattelunsa minua estä, mutta olisi ihan kiva jos kaikki täällä olisivat edes suht samoissa realiteeteissa. Jeren suhteesta kun kuitenkin on ihan hyvää näyttöä, esim Seiskasta.
Vähän säälittävää tietenkin tuon Bojanin seurustelemiseen uskomisen kannalta, että palstallahan on vieläkin yksi, joka uskoo, ettei Jerelln ole ketään, tai ainakaan ketään naista
Tai siis eihän hänen ajattelunsa minua estä, mutta olisi ihan kiva jos kaikki täällä olisivat edes suht samoissa realiteeteissa. Jeren suhteesta kun kuitenkin on ihan hyvää näyttöä, esim Seiskasta.
Vähän säälittävää tietenkin tuon Bojanin seurustelemiseen uskomisen kannalta, että palstallahan on vieläkin yksi, joka uskoo, ettei Jerelln ole ketään, tai ainakaan ketään naista
Höpö höpö. Bojan odottaa edelleen Jereä.
Mutta Jere odottaa Muuria
Se on totta että mitä Bojan muka näkee Jeressä. Miksi hän valitsee maailman ihmisistä juuri Jeren.
Koska syvällä sisimmässään ne samaistuu lopulta siihen, vaikka kuvittelevat samaistuvansa Käkihuuleen.Tätä en ole koskaan ymmärtänyt tosishippareissa. Ei ees pidetä Jerestä, mut silti hänet halutaan yhteen Bojanin kanssa.