V
vierailija
Vieras
Mitä se rasva siinä auttoi?Se piti puhdistaa ja rasvata!!! Sekin suttuhuilu!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä se rasva siinä auttoi?Se piti puhdistaa ja rasvata!!! Sekin suttuhuilu!
Tuossa lopun "par-KUU" (falsetissa) mennään nuotin vierestä + toisessa kohdassa "enCOREE," kanssa.
Tuossa kisassa ei voittajalle sallita epävireisyyttä
Sä varmaan jollain bataatilla.Edelleen. Ei ole epävireessä. Kuuntelet jollain perunalla tai sun korvissa on jotain vikaa.
Ite oot, älä hauku muiden huiluja.Se piti puhdistaa ja rasvata!!! Sekin suttuhuilu!
Tuossa lopun "par-KUU" (falsetissa) mennään nuotin vierestä + toisessa kohdassa "enCOREE," kanssa.
Tuossa kisassa ei voittajalle sallita epävireisyyttä
Mitä se rasva siinä auttoi?![]()
Mitähän kisaa olet seurannut tässä vuosien mittaan. Voittajilla ja muillakin hyvin menestyneillä ei kaikki ole aina mennyt nappiin esityksessä. Kyse on livelaulusta ja parhaimillakin voi sattua vahinkoja esityksessä. Live-esitys koetaan ja se on kokonaisvaltainen juttu. Yksittäinen pieni virhe ei ole ongelma, jos kaikki muu toimii. Muistathan myös että kyse on laulukilpailusta = song contest. ei laulamisen kilpailusta = singing contest.
Siks toisekseen, Erika pysyy nuotissa.
Mulla on todennettu absoluuttinen sävelkorva, tää vaan sivuhuomautuksena.Edelleen. Ei ole epävireessä. Kuuntelet jollain perunalla tai sun korvissa on jotain vikaa.
No tuossa on edellä mainittu kohdat joissa ei pysy
Muumimusiikkiopistossa?Mulla on todennettu absoluuttinen sävelkorva, tää vaan sivuhuomautuksena.
Älä itse jaksa. 100%faktaa.Trollolloo. Älä jaksa.
Ihan perinteisessä kaksijalkaisten opistossa.Muumimusiikkiopistossa?
Auttoiko hajuun?No mulla oli ainakin sellasta mehiläisvahapohjaista huilurasvaa. Hoiti puuta, ettei halkeillu räästä.
Muumeilla on kaksi jalkaa ja ei reikää.Ihan perinteisessä kaksijalkaisten opistossa.
Tsiila se siellä mainostelee tyytyväisenä kun sen tili on nyt hetken aikaa kiinnostava muuallakin kuin jossain serbiassa
Millä perusteella olisi?Tsiila se siellä mainostelee tyytyväisenä kun sen tili on nyt hetken aikaa kiinnostava muuallakin kuin jossain serbiassa
Ei mun rasvahuilu haissuAuttoiko hajuun?
Miksi tuosta puvun alaosasta on tehty muutoksessa tuollainen laatikkomallinen? Näyttää jotenkin oudolta. Jotain outoa oli siinä parkuu kohdassakin laulussa mutta muuten näytti ja kuulosti hyvältä.![]()
Eurovision Song Contest on Instagram: "Wonder no more... This performance is WUNDERBAR 💋 Finland 🇫🇮 / Erika Vikman - ICH KOMME rehearsal clip / #Eurovision2025 #Eurovision"
83K likes, 1,403 comments - eurovision on May 9, 2025: "Wonder no more... This performance is WUNDERBAR 💋 Finland 🇫🇮 / Erika Vikman - ICH KOMME rehearsal clip / #Eurovision2025 #Eurovision".www.instagram.com
Sieltä tulee kuittia Erikan laulutaidolle kommenteissa joltain muusikolta. Ja suomalaiset heti loukkaantumassa. Totuus on, että Erika huutaa
Joo, tais lukea urskan stoorissaKyllä se ohjelma näkyy. Onks noi Stožicessä?
NaimalaatikkoMiksi tuosta puvun alaosasta on tehty muutoksessa tuollainen laatikkomallinen? Näyttää jotenkin oudolta. Jotain outoa oli siinä parkuu kohdassakin laulussa mutta muuten näytti ja kuulosti hyvältä.
Joo, mä oon seurannu sitä nyt jo pitemmän aikaaJa sinä iloisena klikkaat kaikki sen turhat mainokset auki.
Mulla on todennettu absoluuttinen sävelkorva, tää vaan sivuhuomautuksena.