K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siitä mahdollisesta suhteesta tulee vähän hyväksikäytön maku. Ja Bojan on se, jota käytetään hyväksi. Kaikki nämä sen "ihastumiset" tai mitä nyt sitten ovatkaan, antavat kuvan hieman naiivista nuoresta miehestä. Ja tähän pakettiin luen niin Kärtsän kuin Sadienkin, oli heidän välillään ollut sitten mitä tahansa.

D ja B painii ihan eri sarjassa kuin Bojan. Ei ne sovi yhteen edes ulkonäöllisesti.
D ja kuka?

Siitä mahdollisesta suhteesta tulee vähän hyväksikäytön maku. Ja Bojan on se, jota käytetään hyväksi. Kaikki nämä sen "ihastumiset" tai mitä nyt sitten ovatkaan, antavat kuvan hieman naiivista nuoresta miehestä. Ja tähän pakettiin luen niin Kärtsän kuin Sadienkin, oli heidän välillään ollut sitten mitä tahansa.

D ja B painii ihan eri sarjassa kuin Bojan. Ei ne sovi yhteen edes ulkonäöllisesti.
Mua hämää kun samaistun lähes kaikessa Bojaniin tuon ikäisenä. Ei ihme, että pidän hänestä. Toki hänellä sitten on paljon avuja joita minulla ei ollut..

Mulla on mennyt toistaiseksi vähän maku Bojanista, jos se on totta, että se on Dzejlan kanssa. Tt mikä typerys Bojan siinä tapauksessa mun silmissäni on. En ajattele, että itse oon ollut siinä tapauksessa typerä, koska heidän fanittamisensä Kärtsän kanssa on ollut kyllä hauskinta, mitä minulle on pitkän aikaa pitkään aikaan tapahtunut. Mutta Bojan, oot typerä. Siis jos Dz asia on totta.
Mutta toivottavasti ei ole!

Buahhhahhaa. Ota pää pois sieltä perseestä ja myönnä että paperinukkeleikkisi loppuu nyt. Bojan alkaa vakiintua valitsemansa naisen kanssa aivan kuin Kärtsäkin. K ollut koko ajan itse asiassa varattuna tyttöystävänsä kanssa. Buahhhahhaa.

Sieltä tulee kuittia Erikan laulutaidolle kommenteissa joltain muusikolta. Ja suomalaiset heti loukkaantumassa. Totuus on, että Erika huutaa

Sieltä tulee kuittia Erikan laulutaidolle kommenteissa joltain muusikolta. Ja suomalaiset heti loukkaantumassa. Totuus on, että Erika huutaa
Höpö höpö

Kumman sarja on ylempänä?

Buahhhahhaa. Ota pää pois sieltä perseestä ja myönnä että paperinukkeleikkisi loppuu nyt. Bojan alkaa vakiintua valitsemansa naisen kanssa aivan kuin Kärtsäkin. K ollut koko ajan itse asiassa varattuna tyttöystävänsä kanssa. Buahhhahhaa.
Hyvä juttu tämä vakiintuminen. Molemmat kun vielä tahoillaan lisääntyvät, niin viimeisetkin hörhöt putoavat maan pinnalle.

No enemmän ja oikeastaan pelkästään on vain hehkutusta. Hyvä Erika!!

En oo tota nähnyt, mutta mä en pysty katsomaan oikein mitään hänen kv haastiksiaan tuolta. Ihmettelen, että on halunnut viisuihin kun minusta näyttää siltä, ettei nauti siitä huomiosta juuri yhtään, mutta yrittää esittää, että jaksaa sitä huomiota ja nauttii :/
Englannin puhuninen ei ole ollut erikan vahvuuksia, mutta on mun mielestä pärjännyt tosi hyvin. Ja tuollahan on koki ajan joku kuselemässä jotain ja kauhea hälinä. Erika sanoo kuitenkin olevansa introvertti, joten onhan tuo raskasta.

Yhteistyössä