K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä toivon, että juorulehdet repii esille totuuden siitä, että onko Bojanilla suhde Dzejlaan vai ei. Ihan turha täällä itkeä, että heillä on oikeus pitää se salassa, jos niin olisivat halunneet, se olisi ollut mahdollista. Samoin tästä on turha itkeä mulle, en mä heitä missään ole paljastamassa ollut, vaan ne lehdet ja se joku tältä palstalta.

Musta tuntuu siltä että kyseinen tyyppi ei kirjoita Bojanista vaan häntä täällä sokeasti palvovista faneista. Selvästi se piikki on tarkoitettu yli-innokkaille Bojanisteille, joilta on realiteetit hukassa. Bojan taitaa olla vain väline.
Ei ole yhden henkilön asia korjailla muiden mielipiteitä hänelle sopivaksi. Hänkö täällä päättää kuka voi muiden mielestä olla komea tai mikä on hyvää musiikkia?

Musta tuntuu siltä että kyseinen tyyppi ei kirjoita Bojanista vaan häntä täällä sokeasti palvovista faneista. Selvästi se piikki on tarkoitettu yli-innokkaille Bojanisteille, joilta on realiteetit hukassa. Bojan taitaa olla vain väline.
Miten niin sokeaa palvontaa tai faneina yli-innokkaita? Selkeää kateutta edes määritellä se, mitä Bojan täällä ihmisille merkitsee, noin.

Bojanin "hitit" vaan ei kana vessapaperilandian rajojen yli. Kaverilla ei oo tarpeellista sinnikkyyttä ja draivia niinkun Käärijälle. Hengailee vaan niissä porukoissa, mistä saa hetkellistä hyötyä. Mitä ihailtavaa tollasessa on.
Miksi näitä kahta pitää jatkuvasti vertailla ja asettaa vastakkain? Sitä paitsi mikä oli K:n tilanne, kun hän oli 26-vuotias, kuten B nyt?

Ei ole yhden henkilön asia korjailla muiden mielipiteitä hänelle sopivaksi. Hänkö täällä päättää kuka voi muiden mielestä olla komea tai mikä on hyvää musiikkia?

Yksi?🤣 Meitä on täällä useita, jotka on täysin kyllästyneitä siihen, kun Maire pitää Bojania jonain jumalana. Ei mitään realismia hänellä ”mielipiteissään”. Ihan neuvoksi sulle, sun pitäisi ensin oppia sietämään muiden mielipiteitä. Kun olet oppinut itse sen taidon, niin sen jälkeen voit palata asiaan.

Bojanin "hitit" vaan ei kana vessapaperilandian rajojen yli. Kaverilla ei oo tarpeellista sinnikkyyttä ja draivia niinkun Käärijälle. Hengailee vaan niissä porukoissa, mistä saa hetkellistä hyötyä. Mitä ihailtavaa tollasessa on.
Eli oikeasti hän tahtoo sanoa: Bojanin hitit kantavat jopa maansa rajojen yli. Kaverilla on tarpeellista sinnikkyyttä ja draivia toisin kuin Käärijällä. Hengailee vaan niissä porukoissa, joista löytyy ystäviä loppuelämäksi. Niin paljon ihailtavaa tollasessa on.

Mä toivon, että juorulehdet repii esille totuuden siitä, että onko Bojanilla suhde Dzejlaan vai ei. Ihan turha täällä itkeä, että heillä on oikeus pitää se salassa, jos niin olisivat halunneet, se olisi ollut mahdollista. Samoin tästä on turha itkeä mulle, en mä heitä missään ole paljastamassa ollut, vaan ne lehdet ja se joku tältä palstalta.
Ei siihen juorulehtiä tarvita, suhde on jo tiedossa.

Yhteistyössä