V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokeile pöljyä.Ilmavaivat ei ota helpottaakseen
Miten sitä käytetään ja mistä saa?Kokeile pöljyä.
Et usko heidän jaelleen syöttöjä lapaan? Ja pidät niitä valheina? Siis Köpistä ja Triesteä? Molemmista olisivat aivan hyvin voineet jättää ilmoittanatta missä ovat, mutta valitsivat ilmoittaa olevansa samassa kaupungissa.
Jos se ei ole samassa paikassa? En ees tiedä missä toi on otettu. D:llä on lauantaina taas keikka Montenegrossa.Mä oon oottanu koko iltapäivän että Tsiilakin laittais heppapostauksen, mutta ei näy. On kyllä tuskaa katella noita sen stooreja, sen biisin ilmestymisen jälkeen kun se on lähinnä jakanut vaan muiden postauksia siitä, niin se sama pätkä sinisessä villapaidassa on tullut varmaan jo tsiljoona kertaaKoita ny tyttö hyvä vähän saada vaihtelua sinne!
Mode vie muut ilmaisut älypää.Pöljy? Onko se sun käyttämää ihoöljyä vai sitä mistä fazerin sininen tehdään?
Uutetaan pallivahasta, omasta tai toisen.Miten sitä käytetään ja mistä saa?
Mode vie muut ilmaisut älypää.
Eri ihmisen höpötys, typerä tunnistelijan pönkäle.Onko höpö höpö yök rouvalla joku asteikko, minkä perusteella nimittelee vastustajaansa?
Pönkäle, uusi hellittelynimiEri ihmisen höpötys, typerä tunnistelijan pönkäle.
Luulis juorulehtien sit saavan jotain materiaalia ihan siitä yhdessä liikkumisesta, mutta nythän ne on vaan kopioineet juorutiliä.Mitä sitten? Jos liikkuvat koko ajan yhdessä niin tää oli odotettavissa.
Kysyjä oli ilmeisesti asian jo selvittänyt mutta jos joku muu ei tiedä tai jaksa etsiä niin Sinan.Mikä D:n isän nimi on?
Eri ihmisen höpötys, typerä tunnistelijan pönkäle.
Varmaan itse vinkannut juorulehdille. Vitsi. Vai oliko? Mutta tietää kyllä mitä tekee.D on kyllä ottanut ilon irti tän päivän julkisuusrysäyksestä ja tuuttaa mainospostia. Varmaan saa näytettyä yhteistyökumppaneille huikeita näkyvyyslukemia.
Pönkäleestä tuli just mun uus lempisana.Höpö höpö rouva saa tänään pönkälettä pöljyynsä.
Eikä bojankaan välttämättä ole tuossa paikassa just nyt. Stooreissa se ehkä on ajantasainen, mutta muut postaukset voi olla vanhempiakinJos se ei ole samassa paikassa? En ees tiedä missä toi on otettu. D:llä on lauantaina taas keikka Montenegrossa.
JeeUusi Paavi on valittu.
Tuskin edes tietää koko asiasta, omaa kuvitelmaasi tämäkin.D on kyllä ottanut ilon irti tän päivän julkisuusrysäyksestä ja tuuttaa mainospostia. Varmaan saa näytettyä yhteistyökumppaneille huikeita näkyvyyslukemia.
Pönkäle, uusi hellittelynimi
Pönkälettä pöljyyn! (=kos lesa v prahu)
JeeKetä veikkaatte?