K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ovatko Jere ja Boitsu päättäneet yhtäaikaa ”heteroitua” instoissaan, kun yks kaks K laittelee naisia omaansa ja B:kin postaa ”ritari valkealla ratsullaan” -kuvastoa?
Aiemmin ei tiukasti mitään, mikä
vois viitatakaan naisiin.
Toi heppajuttu ei silleen kauhean homo coded ole.

Ovatko Jere ja Boitsu päättäneet yhtäaikaa ”heteroitua” instoissaan, kun yks kaks K laittelee naisia omaansa ja B:kin postaa ”ritari valkealla ratsullaan” -kuvastoa?
Aiemmin ei tiukasti mitään, mikä
vois viitatakaan naisiin.
Toi heppajuttu ei silleen kauhean homo coded ole.
Mulla tuli samantyyppistä mieleen, mutta eri asioista. B ei ole enää täysin peitellyt Dz:aa, ja K:kin muitta mutkitta jutusteli gf:nsä kanssa Härtsän YouTubessa. En käyttäisi sanaa heteroitua, mutta jotain samanaikaisuutta näissä asioissa on - ehkä sattumalta.

Dingelidongeli porukka tekee taas ihan johtopäätöksiä ties mistä. Kärtsän parisuhde on ollut tiedossa jo kauan, lukuunottamatta harhaisia shippareita ja tossareita. K ei taatusti ole kuitenkaan tuomassa lähipiiriään yhtään sen enempää esille kuin ennenkään. 🙄 Turha kuvitella.

Kärtsää ei kiinnosta yhtään luullaanko sitä heteroksi vai ei. Jukkaa kiehnäsi altaassa niinkuin ennenkin.
Ja B on varmaan taas palstaillut kun sanoo että hevonen valkoisen prinssin selässä. Eikö sitä ole hevosnaamaksi täällä sanottu?

Mulla tuli samantyyppistä mieleen, mutta eri asioista. B ei ole enää täysin peitellyt Dz:aa, ja K:kin muitta mutkitta jutusteli gf:nsä kanssa Härtsän YouTubessa. En käyttäisi sanaa heteroitua, mutta jotain samanaikaisuutta näissä asioissa on - ehkä sattumalta.

Mä taivun kyllä myös ajattelemaan, että se oli oikeasti stylisti Sanna, vaikka haluaisin ajatella sen olleen gf siellä langan päässä. Kuulosti niin sen Sannan ääneltä. JA se, että tuli vaikutelma, että puhelimen toisessa päässä ollut oli käynyt edeltä kartoittamassa kys. liikkeen tarjonnan,jota stylisti juuri tekee ja sitten ehdottaa asiakkailleen.

Yhteistyössä