V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Isän omassa instassa on söpöjä kuvia tyttärien kanssa.B ei seuraa isää. Sitä ei muutenkaan näy edes äidin tai tytärten postauksissa. Ei ole varmaan tarpeeksi edustava kuviin.
No eivät liiku, sen olet omassa päässäsi keksinyt taas.Mitä sitten? Jos liikkuvat koko ajan yhdessä niin tää oli odotettavissa.
Sanna, pelasta meidät T. Tossarit Ry
Millä tavalla kartoittanut? Eikö K nimenomaan esittele ja kysele mielipidettä.Musta ei tossaria saa sinnikkäimmällä aivopesullakaan, mutta silti sanon sen Sannaksi. Olen varmasti oikeutettu mielipiteeseeni siinä missä sinäkin? Se, että langan päässä on ihminen, joka on kartoittanut liikkeen tarjonnan etukäteen on mun peruste.
Kiitos hassunhauskasta vastauksesta. Selvitin isän nimen itse.Iso-D
Oi että, iso suoritus kyllä.Kiitos hassunhauskasta vastauksesta. Selvitin isän nimen itse.
Kuinka moni vielä uskoo näitä postauksia sattumiksi? Aika monta tullut jo. "Ei ne tätä ketjua lue."Kärtsää ei kiinnosta yhtään luullaanko sitä heteroksi vai ei. Jukkaa kiehnäsi altaassa niinkuin ennenkin.
Ja B on varmaan taas palstaillut kun sanoo että hevonen valkoisen prinssin selässä. Eikö sitä ole hevosnaamaksi täällä sanottu?
Tietysti on sattumaa, ei mistään hepparatsastuksista ole puhuttu, pöljy.Kuinka moni vielä uskoo näitä postauksia sattumiksi? Aika monta tullut jo. "Ei ne tätä ketjua lue."
DziljoonaMä oon oottanu koko iltapäivän että Tsiilakin laittais heppapostauksen, mutta ei näy. On kyllä tuskaa katella noita sen stooreja, sen biisin ilmestymisen jälkeen kun se on lähinnä jakanut vaan muiden postauksia siitä, niin se sama pätkä sinisessä villapaidassa on tullut varmaan jo tsiljoona kertaa Koita ny tyttö hyvä vähän saada vaihtelua sinne!
Minusta on mukavaa, että lukevat, meidän jutut ansaitseekin tulla kuulluksi.Kuinka moni vielä uskoo näitä postauksia sattumiksi? Aika monta tullut jo. "Ei ne tätä ketjua lue."
Et tajua. No, samapa tuo.Tietysti on sattumaa, ei mistään hepparatsastuksista ole puhuttu, pöljy.
Millä tavalla kartoittanut? Eikö K nimenomaan esittele ja kysele mielipidettä.
Tietysti on sattumaa, ei mistään hepparatsastuksista ole puhuttu, pöljy.
Joo ja se kauhea rääkäisy siinä alussa vielä jonka ehtii kuulla vaikka skippaa stoorinMä oon oottanu koko iltapäivän että Tsiilakin laittais heppapostauksen, mutta ei näy. On kyllä tuskaa katella noita sen stooreja, sen biisin ilmestymisen jälkeen kun se on lähinnä jakanut vaan muiden postauksia siitä, niin se sama pätkä sinisessä villapaidassa on tullut varmaan jo tsiljoona kertaa Koita ny tyttö hyvä vähän saada vaihtelua sinne!
Minusta on mukavaa, että lukevat, meidän jutut ansaitseekin tulla kuulluksi.
Kyllä. Seuraavaksi Kylen nuppua kehiin sitten.
Hei Kärtsä tai kuka sun tiimistä tätä ketjua lukeekaan. Voitaisiinko saada eroottinen iltasatu K&P parilla.
Sitä ei tule pösilö