K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon oottanu koko iltapäivän että Tsiilakin laittais heppapostauksen, mutta ei näy. On kyllä tuskaa katella noita sen stooreja, sen biisin ilmestymisen jälkeen kun se on lähinnä jakanut vaan muiden postauksia siitä, niin se sama pätkä sinisessä villapaidassa on tullut varmaan jo tsiljoona kertaa 😖 Koita ny tyttö hyvä vähän saada vaihtelua sinne!

Mä oon oottanu koko iltapäivän että Tsiilakin laittais heppapostauksen, mutta ei näy. On kyllä tuskaa katella noita sen stooreja, sen biisin ilmestymisen jälkeen kun se on lähinnä jakanut vaan muiden postauksia siitä, niin se sama pätkä sinisessä villapaidassa on tullut varmaan jo tsiljoona kertaa Koita ny tyttö hyvä vähän saada vaihtelua sinne!
Dziljoona

Mä oon oottanu koko iltapäivän että Tsiilakin laittais heppapostauksen, mutta ei näy. On kyllä tuskaa katella noita sen stooreja, sen biisin ilmestymisen jälkeen kun se on lähinnä jakanut vaan muiden postauksia siitä, niin se sama pätkä sinisessä villapaidassa on tullut varmaan jo tsiljoona kertaa Koita ny tyttö hyvä vähän saada vaihtelua sinne!
Joo ja se kauhea rääkäisy siinä alussa vielä jonka ehtii kuulla vaikka skippaa stoorin 😬

Yhteistyössä