K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti tämän lumivyöryn aloittanut henkilö on nyt onnellinen. Väitetty B:n ja D:n välinen suhde leviää vähitellen muille sivustoille. En usko, että kukaan meistä tai juorusivustolta olisi kertonut etusivulle. Olen utelias, milloin se leviää Slovenian mediassa.

Toivottavasti tämän lumivyöryn aloittanut henkilö on nyt onnellinen. Väitetty B:n ja D:n välinen suhde leviää vähitellen muille sivustoille. En usko, että kukaan meistä tai juorusivustolta olisi kertonut etusivulle. Olen utelias, milloin se leviää Slovenian mediassa.
Yhyyyhyyy....voisko turhemmasta vääntää melodraamaa. Ota jauhenlihakastiketta ja spagettia ja parmesaania päälle!

Aivan hyvin voi olla sama henkilö, joka täältä niitä juorutilille sepittelee, tuskin on Joker outin fani ensinkään.

Ainakin tuo uutinen leviää nyt kuin kulovalkea uutismediassa. Kun googlettaa nimet, eri verkkolehdissä kirjoitetaan tai viitataan samaan uutiseen.

No kyllähän asianosaiset on suorastaan jaelleet syöttöjä lapaan, että lienevät vain tyytyväisiä kun nyt saavat palstatilaa ja otolliseen aikaan vieläpä, kun toiselta juuri tullut mv ja toisenkin bändiltä pikapuoliin. 😏

Yhteistyössä