V
vierailija
Vieras
Ei.Alkaakohan jengi shippaamaan K&BL, kun aletaan saamaan yhteiakontsaa ja promovideoita Mä oon valmis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei.Alkaakohan jengi shippaamaan K&BL, kun aletaan saamaan yhteiakontsaa ja promovideoita Mä oon valmis.
Ei liity Bojaniin yhtään mitenkään niin.KAJlla tänään ig live!
Klo 20.30 Sveitsin aikaa (meillä 21.30??)
Ennustaja ei sano niin noin monta kertaa niin huonosti imitoitu niin.En ole kiusaaja niin.
Se on säälittävää niin.Mitä sillä on (ja kenelle?) väliä, mistä ihminen siinä maksaa? Mä saatan saada noista konserteista paljon enemmän irti kuin moni muu katsoja.
Haukut aasialaisiaNoi Bojania ja Kärppyä haukkuvat viestit täällä on todella törkeitä ja kaiken lisäksi noi tämänpäiväiset silmien haukkumiset vielä rasistisia. Ala-arvoista tekstiä kaikin puolin. Molemmat on kauniita miehiä. Bojanin silmät on erityisen vetoavat ja ilmeikkäät.
No hänkö nyt ei oikeasti ole kiinnostunut yhteisbiisistä, ellei B ole sinkku? Voiko olla näin?Yhdellä on.
Eihän Kärtsäkään tunnusta seurusteluaan, vaikka sen kaikki tietääkin.Mya kyllä tuttaa, jos B jaksaa edelleen jossain haastiksessa vain valehdella, että on sinkku. Jos siis ei ole.
Joo, se vakuuttelu että ihan oikeasti tehtiin biisi ja on todellakin bangeri... Oon aina pitänyt K:n tyylistä julkaista sinkkuja. Toivottavasti collab menisi sillä kaavalla eikä JO itsekehutyylillä.Mä tunsin kanssa vähän myötähäpeää
Miksei voisi olla?No hänkö nyt ei oikeasti ole kiinnostunut yhteisbiisistä, ellei B ole sinkku? Voiko olla näin?
Ei ole mitään ennustajaa, eikä tämäkään sellaista esitä.Ennustaja ei sano niin noin monta kertaa niin huonosti imitoitu niin.
Siis..? Mitkä mun käyttäjätietoni?Käyttäjätietosi.
Instahandle tuskin on käyttäjätieto ja eikös se ole vain win-win minulle, jos ne sen huomaa!Siis..? Mitkä mun käyttäjätietoni?
No kun he ovat bojanisteja ja K on heille vain näppärä keino purkaa shippipertymystään ja oman elämänsä ankeutta.Miksei Kn parisuhteella ole väliä?
Mitä se on maksanut minulle, oli kysymys.Tuot bändille rahaa lisäämällä heidän somestatistiikkaansa.
Olet heidän rahastusvälineensä.Mitä se on maksanut minulle, oli kysymys.
Olisi hämmentävää, jos joku oikeasti ajattelisi näin.Miksei voisi olla?
Jep. Mä ainakin!Täällä näyttää useampikin käyttävän tota niin ja höpö höpö, tyhmät luulee tunnistavansa jotain.
Ja ihana känni, kuten B:n kanssa tapana on.En oo tumpussa, mut vaikea olis valita. Siis toi halauskuvahan on ihan ikoninen kauneudessaan, mutta kaulapusut...oh, no...mikä ihailtava spontaanius ja välinpitämättömyys ympäristöstä.
Jere ei tiedä onko tyttö- tai poikaystävää ja sanoi ton suhteessa Bojaniin viitaten.Eihän Kärtsäkään tunnusta seurusteluaan, vaikka sen kaikki tietääkin.
Mut sehän on vain hyvä, ei ole rahastamista selkainen, kuule.Olet heidän rahastusvälineensä.
Bojanistimaireille K on statisti näytelmässä. Piimäpurkin halaajaMiksei Kn parisuhteella ole väliä?
Eiköhän halunnut peittää sillä vain suhdestatuksensa julkisuudelta.Jere ei tiedä onko tyttö- tai poikaystävää ja sanoi ton suhteessa Bojaniin viitaten.
Kyllä se on, koettavat luoda nostetta fanservicella ja se toimii.Mut sehän on vain hyvä, ei ole rahastamista selkainen, kuule.
Miten on rahastusta, jos rahastuksen kohde ei laita siihen yhtään rahaa?Kyllä se on, koettavat luoda nostetta fanservicella ja se toimii.