K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennustaja ei ole päässyt ääneen viime päivinä, niin käytti hetkensä ja aito komppaa.
Enkä kompannut, enkä osaa sanoa kuka noita läskijuttuja jauhaa. Minusta tuollaiset puheet Jerestä kertovat sanojasta. Jos joku ei voi fanittaa häntä Jeren kropan takia enää, who cares? Uskon, että Bojanille hän kelpaa juuri sellaisena kuin on ja ei minua myöskään häiritse tippaakaan. Jere eli Käärijä on osoittanut, että hänestä on luomaan uraansa biisien ja lavashown avulla eteenpäin, olematta Ccc:n one hit wonder. Että kuulosti noissa liveissä tai taltioinneissa hyvältä kun keikoilla oli meneviä biisejä yksi toisensa jälkeen! Ready to go ja niiiin monet muun Kärtsän biisit oikein syttyvät livenä ja toimivat ääreist hyvin niin. Sen kun riehuu edelleen paidatta, minusta kiva, kun on siinä mustassa topissa keikan alussa. Plus mikä se musta takki vappuna oli!? Mieletön!
Aito

Enkä kompannut, enkä osaa sanoa kuka noita läskijuttuja jauhaa. Minusta tuollaiset puheet Jerestä kertovat sanojasta. Jos joku ei voi fanittaa häntä Jeren kropan takia enää, who cares? Uskon, että Bojanille hän kelpaa juuri sellaisena kuin on ja ei minua myöskään häiritse tippaakaan. Jere eli Käärijä on osoittanut, että hänestä on luomaan uraansa biisien ja lavashown avulla eteenpäin, olematta Ccc:n one hit wonder. Että kuulosti noissa liveissä tai taltioinneissa hyvältä kun keikoilla oli meneviä biisejä yksi toisensa jälkeen! Ready to go ja niiiin monet muun Kärtsän biisit oikein syttyvät livenä ja toimivat ääreist hyvin niin. Sen kun riehuu edelleen paidatta, minusta kiva, kun on siinä mustassa topissa keikan alussa. Plus mikä se musta takki vappuna oli!? Mieletön!
Aito
Di

Mustassa topissa ei oo sama, kuin paidatta

Ulkonäöstä ei kukaan pysty määrittelemään onko ihminen terve vai ei. Esim. ylipainoinen ihminen voi olla täysin terve ja normaalipainoinen monisairas. Mua häiritsee aina noi muka huolehtivat kommentit, että ihan vaan terveyden takia oon huolissaan painosta.

Aito

Bojanille kelpaa vain Tsiila. Huoliteltuna ja suihkunraikkaana, häntä varten B toki pitää myös rasvamakkaroistaan huolta lenkkeilemällä ahkerasti

K:sta kelpaa menestys.

Ulkonäöstä ei kukaan pysty määrittelemään onko ihminen terve vai ei. Esim. ylipainoinen ihminen voi olla täysin terve ja normaalipainoinen monisairas. Mua häiritsee aina noi muka huolehtivat kommentit, että ihan vaan terveyden takia oon huolissaan painosta.

Ku se ei ole se pelkkä paino vaan tuo kaikkinensa rähjäinen olemus mikä sen ajatuksen herättää

Hauska toi Joksujen tiktok, jossa kuittaillaan tietynlaiselle fanipalautteelle. Siinä myös kaikille piimättelijöille vähän näyttöä toisenlaisesta B:sta, kun ette ole ilmeisesti häntä tuollaisena aiemmin nähneet, toisin kuin oikeat seuraajat.

Oho, K&BL yhteisbiisi on totta! 😖 Jossain kuultavissa vissiin pätkä siitä, en ihan saanut selvää, oliko instassa vai tiktokissa. Ja oliko niitä musakirjaston biisejä vai mitkä homma.
No, eipä siinä, itsellä ei ole mitään antipatioita BL:n suhteen, se vaan, että olisin odottanut viisuihin heiltä sikermää toistensa / omista biiseistään.

Yhteistyössä