V
vierailija
Vieras
Jos se on eronnut ja syönyt ja juonut sydänsuruihin
No niitä sydänsuruja onkin sitten kestänyt kohta pari vuotta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos se on eronnut ja syönyt ja juonut sydänsuruihin
ajattelin tätä viimeisintä plösähdystä![]()
Taitaa sille naiselle maistua itselleenkin... Alkoholi ainakin.Eiköhän se kanna sille lonkkua ja pekonia entiseen malliin
Täällä on nyt jollain tosi paha elämä.En lainaa ettei jää tänne mutta käykää muutkin ilmiantamassa tuo ylempi viesti
Meniköhän Boitsulin tyttis jollain noin pahasti tunteisiin?Täällä on nyt jollain tosi paha elämä.
Ennustaja ei ole päässyt ääneen viime päivinä, niin käytti hetkensä ja aito komppaa.Täällä on nyt jollain tosi paha elämä.
Hahaa, ennustajalle lyöty luu kurkkuunEnnustaja ei ole päässyt ääneen viime päivinä, niin käytti hetkensä ja aito komppaa.
Hahaheh hihi kun on lystiäHahaa, ennustajalle lyöty luu kurkkuun
Meitä on koko penkkirivillinen, hihhihhii.Hahaheh hihi kun on lystiä
Ei ole todisteita sen olemassa olosta vielä.Meniköhän Boitsulin tyttis jollain noin pahasti tunteisiin?
Jäit loukkuunMikä tai kuka on ennustaja, ei ainakaan minun kirjoitus ole ja ihan olen eilenkin kirjoitellut, meitä tosishippaajia on useampi.
Ihan olen normaalisti täällä ollut, pöljy, ei noi edes näytä kummankaan ehdotetun teksteiltä.Jäit loukkuun
Hän onkin kuin etana, aika paljon on jo paljastanut itsestäänEnnustaja ennustaja näytä sarves, tuleeko huomenna….
Tai korjaus mitään ennustajaa ei edes ole, minulle vain on sitä yhtenä myöskin huudeltu.Ihan olen normaalisti täällä ollut, pöljy, ei noi edes näytä kummankaan ehdotetun teksteiltä.
Influtyrkky on influtyrkky ihan sukupuolesta riippumatta.Miksi aina naisista puhutaan täällä tuolla tavalla rumasti nimitellen?
Toiset menestyy, toiset kirjoittelee työttöminä solvauksia anonyymipalstoille.Influtyrkky on influtyrkky ihan sukupuolesta riippumatta.