V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen jälkeen on antanut ymmärtää muuta.Kyllä se ne tietää, ei vaan halua uskoa tai sitten trollailee.
Siis minä olen se, joka totesi, ettei Bojan olekaan älykkö.Joo, olet oikeassa, käsitykseni älykkyyden ilmenemismuodoista taitaa olla rajoittunut.
Ei ole. Sinä olet antanut itsesi ymmärtää niin.Sen jälkeen on antanut ymmärtää muuta.
Ne on vaan sun mielikuvituksen tuotosta.Sen jälkeen on antanut ymmärtää muuta.
Sitä olen koittanut kertoa.Joo, olet oikeassa, käsitykseni älykkyyden ilmenemismuodoista taitaa olla rajoittunut.
On aika paljonkin antanut ymmärtää muuta.Ne on vaan sun mielikuvituksen tuotosta.
Koska? Mitä?On aika paljonkin antanut ymmärtää muuta.
Todellakin.On aika paljonkin antanut ymmärtää muuta.
Ihana toi Härtsän vlogi! Olipa hauska nähdä fiiliksiä bäkkäriltä ennen kuin menevät lavalle. Mitä K muuten sanoo kun kertoo että merchit toimitetaan terminaaliin että kuka ne tuo sinne? Arja? Kn äiti? Söpöää![]()
Piuhis ei kuitenkaan seuraa BC eikä löydy ainakaan äkkiselauksella mitään postauksiakaan että olisi ollut aiemmin BC matkassa.Oli ennen K:ta BC:n tiimissä, toki ollut pidempään nyt K:n messissä kuin Mikko.
On aika paljonkin antanut ymmärtää muuta.
On ollut messissä kesästä 23Piuhamies tuli mun mielestä vasta viime vuonna joskus keväällä. Olikohan se niin että oli BC:n leivissä sitä ennen ja kun ne lopetti, niin siirtyi Kärtsälle. Korjatkaa joku joka muistaa paremmin.
www.instagram.com
Ihan itse on ne homoksi luulemiset aikaan saanut.Koita nyt ymmärtää että se uskaltaa nyt paremmin leikkiä tuota hassua leikkiä Kn kanssa, kun silläkin on oma vakiintuva heteroparisuhde. Ei tarvitse niin pelätä että kaikki potentiaaliset naiset kaikkoaa kun luulevat sitä homoksi. Se on leikkiä.
Piuhamies tuli mun mielestä vasta viime vuonna joskus keväällä. Olikohan se niin että oli BC:n leivissä sitä ennen ja kun ne lopetti, niin siirtyi Kärtsälle. Korjatkaa joku joka muistaa paremmin.