V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On tuolla syövereissä yksi, Mairella ollu flunssapäiväEi ole P&K ficcejä missään. Ainoastaan tässä ketjussa ja niitä on hiukan hankala etsiä.
Joulukuussa. Ovat hengailleet jo ainakin marraskuussa kiertueella.Milloin tuli ekat viitteet Dzeikusta? Joko ne on kohta puoli vuotta seurustelleet?
Ei ne seurustele hölmö.Milloin tuli ekat viitteet Dzeikusta? Joko ne on kohta puoli vuotta seurustelleet?
Tarvitsiko Bojan henkilökohtaisen avustajan videon kuvauksiin ja D oli ainoa saatavilla oleva?Ei ne seurustele hölmö.
Lokakuussa D oli Ljubljanassa ja alkoi seurata Bnia. Marraskuussa olivat yhdessä Belgradissa ja joulukuussa taas Ljubljanassa.Milloin tuli ekat viitteet Dzeikusta? Joko ne on kohta puoli vuotta seurustelleet?
Tarvitsiko Bojan henkilökohtaisen avustajan videon kuvauksiin ja D oli ainoa saatavilla oleva?
Mitä varten D oli Ljubljanassa lokakuussa, töiden puolesta?Lokakuussa D oli Ljubljanassa ja alkoi seurata Bnia. Marraskuussa olivat yhdessä Belgradissa ja joulukuussa taas Ljubljanassa.
Joo oli keikalla siellä.Mitä varten D oli Ljubljanassa lokakuussa, töiden puolesta?
Mitäs Tsiila kantas ku Bojan kantaa käsilaukkua
Nyt ne ei malta olla hetkeäkään erossa, kun Tsiila menee B:n työjuttuihinkin mukaan hengailemaan. Lähteeköhän se kiertueelle ja Suomeenkin mukaanLokakuussa D oli Ljubljanassa ja alkoi seurata Bnia. Marraskuussa olivat yhdessä Belgradissa ja joulukuussa taas Ljubljanassa.
Mistäs minä voin tietää millainen työrooli olisi tällä kertaa, jos siis kuvauspaikalla on.Tarvitsiko Bojan henkilökohtaisen avustajan videon kuvauksiin ja D oli ainoa saatavilla oleva?
D varmaan tekee omia juttujaan/odottelee hotellilla että kuvauspäivä on ohiMistäs minä voin tietää millainen työrooli olisi tällä kertaa, jos siis kuvauspaikalla on.
Mitenköhän Dz suhtautuu K& B shippaukseen.. jotenkin luulen, että laittaa siihen viimeisenkin stopin. Yhteisbiisi ja promo taitaa olla niin korostetun zriendzonea kuin vain olla voi. Mahdollisella musavideollahan voikin olla sankarittarena Dz.
Eiköhän Tsiilalla ole huumorintajua. Tuskin B tosikkoa itselleen valitsee.Mitenköhän Dz suhtautuu K& B shippaukseen.. jotenkin luulen, että laittaa siihen viimeisenkin stopin. Yhteisbiisi ja promo taitaa olla niin korostetun zriendzonea kuin vain olla voi. Mahdollisella musavideollahan voikin olla sankarittarena Dz.
Ei kesän kiertue ole varsinainen kiertue vaan yksittäisiä keikkoja pitkin kesää. Varmasti menee joillekin mukaan.Nyt ne ei malta olla hetkeäkään erossa, kun Tsiila menee B:n työjuttuihinkin mukaan hengailemaan. Lähteeköhän se kiertueelle ja Suomeenkin mukaan
Mitenköhän Dz suhtautuu K& B shippaukseen.. jotenkin luulen, että laittaa siihen viimeisenkin stopin. Yhteisbiisi ja promo taitaa olla niin korostetun zriendzonea kuin vain olla voi. Mahdollisella musavideollahan voikin olla sankarittarena Dz.
Pulla uuniin Tsiila!
Kauniita lapsia saisivat B&D