V
vierailija
Vieras
Sun peilikaappi taisi olla liian sotkuinenLuulin että mulla ja tosishipparilla on romanssi meneillään. Onko hän tosiaan pettänyt mua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun peilikaappi taisi olla liian sotkuinenLuulin että mulla ja tosishipparilla on romanssi meneillään. Onko hän tosiaan pettänyt mua?
Tu*pa kiinni pönkelö.
No mikäs se nyt noin kovasti suututtaaa?Suututtaa, heitän kohta kaikki korianterit mäkeen.
Uuh, Koston käden tuntuvat niin hyvältä Bojanin lämpimän hunajan peittämällä rintakehällä.
Kyllä otti, Riviera puheilla ja laittamalla myös juorustoorin, kiusaaja.B ei ottanut kantaa kesän tapahtumiin
Jos tämäkään suhde ei ole totta, niin mikä kumma siinä on, ettei Bojan itselleen naista löydä. Vai onko nainen löydetty ja erittäin hyvin piilotettu.Ei kai ne nyt ihmisten päästä kuvittelemaan tartu, musavideon ja muiden töiden kauttahan toi selittyy, hanki sinäkin vaikka se elämä.
Eipä ottanut mitään kantaa Ljubljanan tapahtumiin joista juorulehdet kirjoitti, vain niihin instahuijarin valheisiin.Kyllä otti, Riviera puheilla ja laittamalla myös juorustoorin, kiusaaja.
Mielenkiintoista nähdä mikä juorulehti ensin tarttuu siihen, koska kyllähän juttu nyt on ihan tyrkyllä näiden Kööpenhamina- ja musavideojuttujen jälkeen, ja some pullollaan spekulaatioita.
Ei tarttunut yksikään lehti silloin talvella vaikka lähetettiin vinkkejä todisteineen.
Kummallista tosiaan, jos Bojan on niin tunnettu ja ihana slovenialaisten mielestä ja tuolla suunnalla ollaan muutenkin aika suorasukaisia suhdeasioiden ollessa kyseessä.Mielenkiintoista nähdä mikä juorulehti ensin tarttuu siihen, koska kyllähän juttu nyt on ihan tyrkyllä näiden Kööpenhamina- ja musavideojuttujen jälkeen, ja some pullollaan spekulaatioita.
Ei tarttunut yksikään lehti silloin talvella vaikka lähetettiin vinkkejä todisteineen.
Lopeta, siellä ei ollut Bojania, kun katsoin tiliään X, miten tuollaista saa edes julkaista, oli aika kyseenalaistakin hierontaa jopa.Uuh, Koston käden tuntuvat niin hyvältä Bojanin lämpimän hunajan peittämällä rintakehällä.
Höpö höpöTaitaa olla Dzejlan uran kannalta liian hyödyllinen juttu salassa pidettäväksi tämä suhde. Kyllä ne sen pian myöntää. Bojankin jo seuraavassa haastattelussa mainitsee tyttöystävän, ehkei nimeltä, mutta kuitenkin. Sanokaa mun sanoneen.
Ei täällä musa-asiat ketään kiinnosta. Paitsi silloin, kun tekee mieli haukkua. Hiljattain väitettiin eurovisionin jo unohtaneen Joksut kokonaan, kun haluttiin lytätä bändiä.Ei ole viisut unohtaneet JO:a. Päässyt reilun minuutin koosteeseen "B is for bands" mm.Lordin, Måneskinin Go-an ja ihanan, ihanan MaNgan kanssa.
Ei tosiaan kieltänyt ettei olisi ollut jotain aiemmin, vaikka olisi helposti voinut sen tehdä. Ja juoruissakin eniten taisi häiritä, että vihjailtiin lomailevan kun muut ahkeroi töissä.B ei ottanut kantaa kesän tapahtumiin
Näin mäkin luulen ja en usko että kauan tarvitse odottaa että tuodaan esille somessa oikein kunnolla. Influille somekontentti on kaikki kaikessa ja siihen otetaan läheiset mukaan buustiksi. Ei taida nykyään B:täkään haitata.Taitaa olla Dzejlan uran kannalta liian hyödyllinen juttu salassa pidettäväksi tämä suhde. Kyllä ne sen pian myöntää. Bojankin jo seuraavassa haastattelussa mainitsee tyttöystävän, ehkei nimeltä, mutta kuitenkin. Sanokaa mun sanoneen.
Ei se mennyt noin, mollaat Bojania.Ei tosiaan kieltänyt ettei olisi ollut jotain aiemmin, vaikka olisi helposti voinut sen tehdä. Ja juoruissakin eniten taisi häiritä, että vihjailtiin lomailevan kun muut ahkeroi töissä.
Ei täällä musa-asiat ketään kiinnosta. Paitsi silloin, kun tekee mieli haukkua. Hiljattain väitettiin eurovisionin jo unohtaneen Joksut kokonaan, kun haluttiin lytätä bändiä.
Ei täällä musa-asiat ketään kiinnosta. Paitsi silloin, kun tekee mieli haukkua. Hiljattain väitettiin eurovisionin jo unohtaneen Joksut kokonaan, kun haluttiin lytätä bändiä.
Etkö parempaan pysty?Niinhän siellä onkin unohdettu. Säälistä ottivat mukaan.
Kumpaan suuntaan joksujen suosio menee, kun/jos suhde paljastuu.Näin mäkin luulen ja en usko että kauan tarvitse odottaa että tuodaan esille somessa oikein kunnolla. Influille somekontentti on kaikki kaikessa ja siihen otetaan läheiset mukaan buustiksi. Ei taida nykyään B:täkään haitata.
Mietin just, että olipa outo valinta. Jättivät monia viime aikojen menestyneempiä bändejä, kuten BC pois ja nostivat jumbosijoilta JO:n, joka ei meriittien puolesta kuuluisi mukaan. Tietty eri maista pitää nostaa, ettei ole vain tiettyjä alueita/maita mainittu.Ei ole viisut unohtaneet JO:a. Päässyt reilun minuutin koosteeseen "B is for bands" mm.Lordin, Måneskinin Go-an ja ihanan, ihanan MaNgan kanssa.