K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielenkiintoista nähdä mikä juorulehti ensin tarttuu siihen, koska kyllähän juttu nyt on ihan tyrkyllä näiden Kööpenhamina- ja musavideojuttujen jälkeen, ja some pullollaan spekulaatioita.
Ei tarttunut yksikään lehti silloin talvella vaikka lähetettiin vinkkejä todisteineen.
Mielenkiintoista nähdä mikä juorulehti ensin tarttuu siihen, koska kyllähän juttu nyt on ihan tyrkyllä näiden Kööpenhamina- ja musavideojuttujen jälkeen, ja some pullollaan spekulaatioita.
Ei tarttunut yksikään lehti silloin talvella vaikka lähetettiin vinkkejä todisteineen.
Kummallista tosiaan, jos Bojan on niin tunnettu ja ihana slovenialaisten mielestä ja tuolla suunnalla ollaan muutenkin aika suorasukaisia suhdeasioiden ollessa kyseessä.

Taitaa olla Dzejlan uran kannalta liian hyödyllinen juttu salassa pidettäväksi tämä suhde. Kyllä ne sen pian myöntää. Bojankin jo seuraavassa haastattelussa mainitsee tyttöystävän, ehkei nimeltä, mutta kuitenkin. Sanokaa mun sanoneen.

Taitaa olla Dzejlan uran kannalta liian hyödyllinen juttu salassa pidettäväksi tämä suhde. Kyllä ne sen pian myöntää. Bojankin jo seuraavassa haastattelussa mainitsee tyttöystävän, ehkei nimeltä, mutta kuitenkin. Sanokaa mun sanoneen.
Näin mäkin luulen ja en usko että kauan tarvitse odottaa että tuodaan esille somessa oikein kunnolla. Influille somekontentti on kaikki kaikessa ja siihen otetaan läheiset mukaan buustiksi. Ei taida nykyään B:täkään haitata.

Ei täällä musa-asiat ketään kiinnosta. Paitsi silloin, kun tekee mieli haukkua. Hiljattain väitettiin eurovisionin jo unohtaneen Joksut kokonaan, kun haluttiin lytätä bändiä.
Ei täällä musa-asiat ketään kiinnosta. Paitsi silloin, kun tekee mieli haukkua. Hiljattain väitettiin eurovisionin jo unohtaneen Joksut kokonaan, kun haluttiin lytätä bändiä.

Niinhän siellä onkin unohdettu. Säälistä ottivat mukaan.

Ei ole viisut unohtaneet JO:a. Päässyt reilun minuutin koosteeseen "B is for bands" mm.Lordin, Måneskinin Go-an ja ihanan, ihanan MaNgan kanssa.
Mietin just, että olipa outo valinta. Jättivät monia viime aikojen menestyneempiä bändejä, kuten BC pois ja nostivat jumbosijoilta JO:n, joka ei meriittien puolesta kuuluisi mukaan. Tietty eri maista pitää nostaa, ettei ole vain tiettyjä alueita/maita mainittu.

Yhteistyössä