V
vierailija
Vieras
Boitsu laittaa niin Dz friendzonettaa postauksessaan laittamallaOliko se B taas liian innokas
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Boitsu laittaa niin Dz friendzonettaa postauksessaan laittamallaOliko se B taas liian innokas
Tuskin minun viewer katselut hyödyttää yhtään ketään, en ton B:n ystävän stooreja kyllä viitsi katsella kuin hyvin harvoin. Jos sen saman tiedon saa jo suoraan täältä.Tekin täällä edistätte tössykän ja hänen käsilaukkunsa uraa jauhamalla niistä koko ajan ja hyökkimällä instaan katselemaan stooreja.
Tekin täällä edistätte tössykän ja hänen käsilaukkunsa uraa jauhamalla niistä koko ajan ja hyökkimällä instaan katselemaan stooreja.
Tuskin minun viewer katselut hyödyttää yhtään ketään, en ton B:n ystävän stooreja kyllä viitsi katsella kuin hyvin harvoin. Jos sen saman tiedon saa jo suoraan täältä.
Tekin täällä edistätte tössykän ja hänen käsilaukkunsa uraa jauhamalla niistä koko ajan ja hyökkimällä instaan katselemaan stooreja.
Harvinaisen vastenmielisen näkönen äijä.
En! Dzejla on Bojanin sydämenvalittu!Ja paritat häntä Boitsulle?
Bojan on sentään nuorekas ja kaunis toisin kuin sun Vantaalainen Uuno turhapuro.
Mistä päättelet, että hän parittaisi.Ja paritat häntä Boitsulle?
Mistä päättelet, että hän parittaisi.
Mistä päättelet, että hän parittaisi.
Äh. Itse en seuraa B:tä enkä oo teidän typerissä mamma discordeissa. Jodelin kommenteista poimin parhaimmat niinkuin se Ursan koti. Huomasin et se oli erittäin arka paikka jollekin mammalle niin toin sen tänne. Nappiin osui vai mitä. Fazerin sininen taas on suomalainen ja tää yks kiehahtaa kaikesta suomalaisuuteen liittyvästä. Mistä taas te kaikki saatte hermoromahduksen? Alkaa t kirjaimella.
Rupsahtanut on lievästi sanottu. Naapurin talonmieskin on komeampi. Uunokin paremman näkönen ku K.K on rupsahtanut. B ansaitsee parempaa.
Plääh. Huono kuvakulma. Eikä tossa tapahdu mitään.
Mä lopetin viime viikolla Kn seuraamisen instassa. Ei vaan pysty enää.Rupsahtanut on lievästi sanottu. Naapurin talonmieskin on komeampi. Uunokin paremman näkönen ku K.
Mä lopetin viime viikolla Kn seuraamisen instassa. Ei vaan pysty enää.