K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskin minun viewer katselut hyödyttää yhtään ketään, en ton B:n ystävän stooreja kyllä viitsi katsella kuin hyvin harvoin. Jos sen saman tiedon saa jo suoraan täältä.

Äh. Itse en seuraa B:tä enkä oo teidän typerissä mamma discordeissa. Jodelin kommenteista poimin parhaimmat niinkuin se Ursan koti. Huomasin et se oli erittäin arka paikka jollekin mammalle niin toin sen tänne. Nappiin osui vai mitä. Fazerin sininen taas on suomalainen ja tää yks kiehahtaa kaikesta suomalaisuuteen liittyvästä. Mistä taas te kaikki saatte hermoromahduksen? Alkaa t kirjaimella.

Äh. Itse en seuraa B:tä enkä oo teidän typerissä mamma discordeissa. Jodelin kommenteista poimin parhaimmat niinkuin se Ursan koti. Huomasin et se oli erittäin arka paikka jollekin mammalle niin toin sen tänne. Nappiin osui vai mitä. Fazerin sininen taas on suomalainen ja tää yks kiehahtaa kaikesta suomalaisuuteen liittyvästä. Mistä taas te kaikki saatte hermoromahduksen? Alkaa t kirjaimella.

Oletko siis aito trolli muualta vai kompostin omaa trolliarmeijaa? Olet kai huomannut, että näitä sinunkin aloituksiasi jatkojalostetaan ja hyödynnetään täällä.

t. itsekin noihin trollauksiin osallistunut

Huvittaa tämä oma sekoamiseni keväällä -23. Nyt pää on jo selvinnyt ja voin olla vihdoin normaali. Naureskelen itselleni mitä oikein näin koko hommassa, Joksut, B ja K. Ilmiönä kyllä mielenkiintoinen ja miten se tempaisi silloin aikoinaan mukaansa. Olis kiva tietää mitä aivoissa silloin oikein tapahtui. Kummankaan musiikki ei jäänyt kuunteluun, vaikka yritin.

Yhteistyössä