V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Veikkaan, että puhutaan Kärtsän keikasta ja kehutaan Kärtsää. Täällä on joku katsellut keikkaklippejä ja taitaa harmittaa, kun Kärpyllä on taas ollut tupa täynnä ja yleisö hurmoksissa.
pitäis olla Jerpukkaterpukan kainalossa Gööteborgissa eikä missään hampuusin seurassa
Kukas toi Aljosa Bagola sitten on, joka siinä lukee myös?Siellä se boitsu viettää ansaittua vapaailtaa sen hampin näköisen gigantixin kanssa.
Kantaa itse laukkunsa, B on vain ystävä.No voi, nytkö se lempattiin jo käsilaukun kanniskelijan hommistakin?
Niin veikkaat, et siis ole siellä, mitäs se silmien pyörittely sitten oli.Veikkaan, että puhutaan Kärtsän keikasta ja kehutaan Kärtsää. Täällä on joku katsellut keikkaklippejä ja taitaa harmittaa, kun Kärpyllä on taas ollut tupa täynnä ja yleisö hurmoksissa.
Siveysjorma ei käytö wc-paperia.Niin veikkaat, et siis ole siellä, mitäs se silmien pyörittely sitten oli.
No ei discordissa kirjoitella tollasia.Siveysjorma ei käytö wc-paperia.
Onko jollain taas mennyt vati nurin K:n menestyksestä?No ei discordissa kirjoitella tollasia.
Täh, no kenellä?Onko jollain taas mennyt vati nurin K:n menestyksestä?
Ei se ny kyllä kauheen kiihkeetä nuorta rakkautta oo, kun Bojanilla olis vapaa viikonloppu ilman velvollisuuksia, niin miksei se menee Dzejlan mukaan? Muistelen vaan omien seurustelujen alkuaikoja, niin koko ajanhan sitä on pitäny kiehnätä yhdessä.
No jos siellä pyöritellään silmiäTäh, no kenellä?
Minä en siis tiedä discordin jutuista mitään ja keikkapätkätkin on vielä katselematta, en ole J:stä tänne kirjoittanut mitään siihen liittyen.Täh, no kenellä?
Puhuin tästä ketjusta. En ymmärtänyt koko jutusta mitään.No jos siellä pyöritellään silmiä
Jaa. Itse hoidin kyllä velvollisuuteni silloinkin kiltisti, vaikka tarkoittikin monesti erillään oloa. Pysyy hommat tuoreena pidempään.
Bojanin asiat ei kuulu teidän juoruamiseen millään tapaa, on kerran jo siitä puhunut.Jaa. Itse hoidin kyllä velvollisuuteni silloinkin kiltisti, vaikka tarkoittikin monesti erillään oloa. Pysyy hommat tuoreena pidempään.
Eiköhän se Dzeikku oo tuolla messissä. Eilenhän se on esitelty Markillekin. Katsotaan ketä alkaa seurata seuraavaksi.Ei se ny kyllä kauheen kiihkeetä nuorta rakkautta oo, kun Bojanilla olis vapaa viikonloppu ilman velvollisuuksia, niin miksei se menee Dzejlan mukaan? Muistelen vaan omien seurustelujen alkuaikoja, niin koko ajanhan sitä on pitäny kiehnätä yhdessä.
Höpö höpöEiköhän se Dzeikku oo tuolla messissä. Eilenhän se on esitelty Markillekin. Katsotaan ketä alkaa seurata seuraavaksi.
Tsiila on Montenegrossa keikalla.Eiköhän se Dzeikku oo tuolla messissä. Eilenhän se on esitelty Markillekin. Katsotaan ketä alkaa seurata seuraavaksi.
Eiköhän se Dzeikku oo tuolla messissä. Eilenhän se on esitelty Markillekin. Katsotaan ketä alkaa seurata seuraavaksi.