V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Komposti on vuotanut Jodeliin!
Enpä usko ja mikäköhän aihe.Ei ku mitä, nyt menin uudestaan lukemaan, ja on tosiaan vuotanut
No kyllä joka vessaan yks pieni roskis mahtuu!50-luvun kerrostalon vessaa ei ole suunniteltu vessaroskiksia ajatellen.
Ai joku vessapaperi, olikin niin kauhean kamalaa ja Janin karvat, ilmiannoin kyllä Bojanista kirjoitetut trollaukset siitä.Ihmettelinkin miks oli niin hiljaista täällä
No mutta kun ei mahdu! Tervetuloa kylään. Tuo oma roskis mukana.No kyllä joka vessaan yks pieni roskis mahtuu!
Kiitos kutsusta, tuun huomenna, pistä osoite. Tuon kakkkapussin.No mutta kun ei mahdu! Tervetuloa kylään. Tuo oma roskis mukana.
No kyllä joka vessaan yks pieni roskis mahtuu!
Jep. Ei sen tarvitse mikään iso jäteastia olla. On niitä pieniä roskiksiakin.
kukaan muu kuin tosishippaajat ei edes kiinnittänyt huomiota siihen biisiin vaan ihailivat lintua ja hienoa linnanrauniota. It’s not that deep
se näyttääkin niin rumalta, vain sivistymättömät juntit käyttää keltaista vessapaperia
Minä ainakin pesen aina alapääsuihkulla. Ei paperilla puhdasta tuu.
Ei ole pakko käyttää suihkua, jos kastelee sitä paperia hanan alla, ainakaan pissaan.Minä ainakin pesen aina alapääsuihkulla. Ei paperilla puhdasta tuu.
Höpö höpöQueer väki vastaan pari hetero-todisishipparia. Nice.
Eikö nykyvanhemmat muka saa kakaroitaan kuriin, ihme tössyilyä, ja itse ottaisin mielummin sen hienkin.Ehkä se vähenee iän myötä. Meilläkin on kotona sellainen ja olen asiasta huomauttanut että vähempikin riittää, mutta se annostelu on vielä hakusessa. Olet itse osittain hajuherkkä, mutta silti haistelen mieluummin yliannostusta kuin hikeä.
Höpö höpö
Tiedättehän että yksisarvinen näyttäytyy vain puhtoisille, siveille ja hyville ihmisille. Siksi se näyttäytyy vain pyhään K&B rakkauteen uskoville toshippareille.