V
vierailija
Vieras
Autossa oli vain neljä ihmistä pöntty.Selviskö koskaan oliko kuskia vai ajoiko se nainen keskipentiltä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Autossa oli vain neljä ihmistä pöntty.Selviskö koskaan oliko kuskia vai ajoiko se nainen keskipentiltä?
Et niin vaan olet se joka nimittää Joksujen musaa hissimusaksi ja puhuu piimästä.
Yhtään ei vaikuta siltä, että olisi.Et niin vaan olet se joka nimittää Joksujen musaa hissimusaksi ja puhuu piimästä.
Ai kun en oo eilish-psykoosissaNyt nurkkaan häpeämään niinku olisit jo
Vaan, kun ei saatu tietää mitään lisää siitäkään.Muuan balkanilainen laulajatar
”Velttoa taustakohinaa” . Saat olla sitä mieltä, ei siinä mitään, mutta helppo tunnistaa.Meitä on useita täällä. Eipä yritetä tunnistella siinä.
Häh, minusta tää on B faneja, ei mikään piimä kirjoittaja.”Velttoa taustakohinaa” . Saat olla sitä mieltä, ei siinä mitään, mutta helppo tunnistaa.
Kompostin discordissa saa ainoastaan analysoida laulunsanoja ja b:n vasemmanpuoleisen viiksen karvoja autistisella tarkkuudella.Kyllä kai kompostin discordissa voi, eikö se ole just sitä varten.
Minkä pohjan, näyttöä on vain ystävyydestä.En kyl ymmärrä miksei siitä saa puhua kummassakaan discordissa. Ei se oo mikään "yksityishenkilö". Mut ilmeisesti se nyt vaan vie pohjan omilta haaveilta niin parempi sulkea silmät ja kuvitella että sitä ei oo olemassakaan.
Et oo tosissasiNo sori mut kukaan muu kuin katkera keski-ikäinen tai keski-iän ylittänyt ei ajattele saati kirjoita noin.
Ei kun en itse asiassa tiedä kun en oo siellä. Ymmärsin tosta toisesta kommentista niin, ettei saa, mut oliko siis niin että siellä saa?Eikö kompostin dc:ssäkään saa muka puhua?
Kompostin discordissa saa ainoastaan analysoida laulunsanoja ja b:n vasemmanpuoleisen viiksen karvoja autistisella tarkkuudella.
Ei kun en itse asiassa tiedä kun en oo siellä. Ymmärsin tosta toisesta kommentista niin, ettei saa, mut oliko siis niin että siellä saa?
Saa siellä puhua ihan mistä vaan pl. haukkuminen.Ei kun en itse asiassa tiedä kun en oo siellä. Ymmärsin tosta toisesta kommentista niin, ettei saa, mut oliko siis niin että siellä saa?
Ei kuulemma sielläkään mielellään.
En ole Billie Eilishin fani. En vaan voi sietää sitä, kuinka katkerat naiset arvostelevat toisten, yleensä nuorempien naisten pukeutumista ja ulkonäköä.Et oo tosissasi Menikö Eilish-fanin tunteisiin mun kritiikki. Kyllä sä saat tuota "musaa" ja artistia fanittaa, älä huoli.
Toivottavasti ois uudet esiintymishousut ja sellaset, joissa persikka pääsee oikeuksiinsa.Tänään nähdään taas yks herkkuperse lavalla
Eiköhän kaikki ole puhuttu jo, ei saatu todisteita vieläkään.Täällä saa eli anna palaa
Tunnistaa samasta tyylistä millä kuvailee Joksuja mutta eipä sillä nyt enempää väliä tässäHäh, minusta tää on B faneja, ei mikään piimä kirjoittaja.
”Velttoa taustakohinaa” . Saat olla sitä mieltä, ei siinä mitään, mutta helppo tunnistaa.
Äläpä tee objektia itsellesi taas.Toivottavasti ois uudet esiintymishousut ja sellaset, joissa persikka pääsee oikeuksiinsa.
Tässä ei ole kukaan arvostellut eilishia ihmisenä vaam artistiutta ja sen suosiota ihmetelty.En ole Billie Eilishin fani. En vaan voi sietää sitä, kuinka katkerat naiset arvostelevat toisten, yleensä nuorempien naisten pukeutumista ja ulkonäköä.
Ihailen vain kuumia kumpujaÄläpä tee objektia itsellesi taas.
Ai, kun itse tunnistelen melkeinpä erääksi B faniksi, ja täällä todellakin tunnistetaan usein väärin, koko tunnistelut on melkoisen turhaa noin muutenkin.Tunnistaa samasta tyylistä millä kuvailee Joksuja mutta eipä sillä nyt enempää väliä tässä