V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jutut muuttuivat heti kun discordissa pistettiin se esittely pakolliseksi.Edelleen mistä tiedät, että on just sieltä, eikä kompostin discordilaisia esimerkiksi.
Mä en ainakaan ole missään k/b ryhmässä, mä oon täällä kuumistelemassa Kärtsää ihan muiden kanssaNo kyllä mua ainakin kiinnostaa, että keitä siellä on. Ja mun pointti oli se, että miksi täällä kirjoittelee trollitasoisesti ihmisiä meidän omasta ryhmästä?
Plus pointti on kuitenkin se, että nää trollitasoisesti kirjoittelevat ovat kuitenkin ns. meidän ryhmää, eivätkä mitään trolleja, jotka ärsyyntyvät aiheesta ulkopuolisina. Ihmettelen, että miksi näin.Edelleen mistä tiedät, että on just sieltä, eikä kompostin discordilaisia esimerkiksi.
Mitä tarkoitat tällä? Ai täällä vai.Jutut muuttuivat heti kun discordissa pistettiin se esittely pakolliseksi.
"No peksihän se on".
Ja monta muutakin, haloo.
No kyllä mua ainakin kiinnostaa, että keitä siellä on. Ja mun pointti oli se, että miksi täällä kirjoittelee trollitasoisesti ihmisiä meidän omasta ryhmästä?
Eli tarkoitatko nyt niitä valituskirjoituksia mitä on alkanut tulla tänne vai, se on kyllä.Mitä tarkoitat tällä? Ai täällä vai.
En kestä mikä hymy tuli P:n kohdalla
OlipasK:n hiukset harvan näköiset tuossa klipissä, tietty juurikasvu tekee efektin
Ja tuo hiljainen ooooi...En kestä mikä hymy tuli P:n kohdalla
Ei vaan sitä, että se trollailu täällä taukosi siihen kun discordissa jyrähdettiin.Eli tarkoitatko nyt niitä valituskirjoituksia mitä on alkanut tulla tänne vai, se on kyllä.
Vähän kyllä luulen, et Bojan ei pysty toteuttamaan sitä hulluttelevaa puoltaan tuon neidon kanssa. Bojanissa on se pelleilevä puoli ja sit myös demoni. Instapimu tuskin tykkää kummastakaan ja vain sliipattu puoli kelpaa. Tästä syystä suhde kestää max kesän ajan.D ja B on kyl erikoinen pari, D super kaunis, ikäistään vanhemman näkönen, semmonen elegantti jumalatar kun taas B kunnon teinipoika niillä lököfarkuillaan
Ei sano mitään ooooi pöntty.Ja tuo hiljainen ooooi... Tämä pitää hidastaa
Jotenkin tuli niin apteekin hyllyltä heti Peksi, kun muita vähän haparoiJa tuo hiljainen ooooi... Tämä pitää hidastaa
Ei vaan B on löytänyt vihdoinkin gay-piirit.Sama juttu Dn kanssa, kuin Sn kanssa. Sitä gay best friendiä nämä tytöt kuskaa mukanaan, kun Boitsua tapaavat. Vai onko ne kuitenkin nää pojat jotka tapailee Btä ja tytöt on vaan frendeinä mukana?
Ehkäpä. Aika rasittavaa bändille jos pitää keulahahmon seukkailujen mukaan suunnitella töitä. Ilmankos keikkoja on niin vähän kun aika menee käsilaukun kanteluun. Piti K:kin jo vetää mukaan uraa nostattamaan kun itse ei ehdi siihen panostaa uuden suhteen takiaMuuttaako Boitsu nyt Serbiaan?
Täh, ai siellä on ollut sellaista, ja minkä sortin trollailu siis?Ei vaan sitä, että se trollailu täällä taukosi siihen kun discordissa jyrähdettiin.
En usko, että ovat edes suhteessa.Vähän kyllä luulen, et Bojan ei pysty toteuttamaan sitä hulluttelevaa puoltaan tuon neidon kanssa. Bojanissa on se pelleilevä puoli ja sit myös demoni. Instapimu tuskin tykkää kummastakaan ja vain sliipattu puoli kelpaa. Tästä syystä suhde kestää max kesän ajan.
Trollailu täällä, opettele lukemaan.Täh, ai siellä on ollut sellaista, ja minkä sortin trollailu siis?