V
vierailija
Vieras
Niin, näennäisesti. Totuus on jossain siellä taustalla.Bojan tuli heterokaapista ulos jo aikoja sitten. Kestä tämä fakta kuin MIES.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, näennäisesti. Totuus on jossain siellä taustalla.Bojan tuli heterokaapista ulos jo aikoja sitten. Kestä tämä fakta kuin MIES.
Nyt postas onnellinen poikkiskin Billie-paita yllään
Nyt postas onnellinen poikkiskin Billie-paita yllään❣
B hyödyntää shippiä, minkä ehtii, se on selvä.Housuissas on shippisäihkeet. Tässä näet, ettei B sellaisilla ratsasta, toisin kuin ilkeämielisesti on haluttu väittää.
No ei ole, ravintolassa ei näy Bojania.
Dzejlasta saa hyvät kulissit kunnialliselle maineelle Balkanilla.Niin, näennäisesti. Totuus on jossain siellä taustalla.
B hyödyntää shippiä, minkä ehtii, se on selvä.
D on kulissina Markon&Boitsun suhteelle ♥Dzejlasta saa hyvät kulissit kunnialliselle maineelle Balkanilla.
Kavereita ovat kaikki.D on kulissina Markon&Boitsun suhteelle
Tärkeä tiedotus: Mä oon aina dripping wet , kun oon lukenu läpi noi P&K (+parhaat Kylejutut.) Tiedotus päättyy.
Kuule kun mä luulen ettei sille ole kerrottu koko tyttiksestä. Vedoten siihen mitä se sanoi Bojanista siinä yhdessä eurotourin livessä.Onkohan Kärtsä tavannut Boitsun tyttiksen?
Ei ole tavannut tätä B:n ystävää varmaankaan, miksi olisi.Onkohan Kärtsä tavannut Boitsun tyttiksen?
Eiks B enää olekaan mielestäsi tylsä piimä?Kiellä kiellä, kohta et enää pysty. B ja D on niin söpö pari.
Ei ole tavannut tätä B:n ystävää varmaankaan, miksi olisi.
Ei ole mitään tyttistä.Kuule kun mä luulen ettei sille ole kerrottu koko tyttiksestä. Vedoten siihen mitä se sanoi Bojanista siinä yhdessä eurotourin livessä.
D on kulissina Markon&Boitsun suhteelle
Miksi K höpöttelee keikoillaan B:sta? Pakottaako B hänet siihen?B hyödyntää shippiä, minkä ehtii, se on selvä.
Eiks B enää olekaan mielestäsi tylsä piimä?
Miksi K höpöttelee keikoillaan B:sta? Pakottaako B hänet siihen?
Dzeikullehan Bojan viestittelikin koko ajan, on varmaan esitellyt videopuhelulla. Tuskin livenä ovat tavanneet. Vielä.Mietin vaan että esittelikö B tyttöystävänsä K:lle, todennäköisesti esitteli.
Ei ole tietenkään.Eli se oli fakta. BD