V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko Kyle ollut siellä nyt?Onkohan ne jo tavanneet Sveitsissä K varmaan jo lähtenyt kotiin, mutta kohta taas takaisin.
Tää on ihme saitti. Silloin kun jotku yrittää shipata k&b niin hirvee hyökkäys vastaan, mut ilmeisesti boitsu ei saa seurustella kenenkään muunkaan kanssa?Mua naurattaa nämä suhteen julkistukset Kai sitä saatana saa postata sieltä ilman että se on julistus.
K tainnut nyt hengata vaan BL:n kanssaOnko Kyle ollut siellä nyt?
Totta kai saa ja hienoa, jos on löytänyt kumppanin. En vain käsitä ajatusta, että suhteiden julkistaminen on jonkun postaus Köpiksestä. Eri asia jos B olisi siinä samassa videossa mukana.Tää on ihme saitti. Silloin kun jotku yrittää shipata k&b niin hirvee hyökkäys vastaan, mut ilmeisesti boitsu ei saa seurustella kenenkään muunkaan kanssa?
Markon stoorissa pätkä samasta kohdasta mistä oli otettu eilinen bojan/jan kuva. Ne värikkäät talot.On siellä Markokin (D:n kaveri)
Dzejlahan on Köpiksessä Ihana poikkis vienyt sinne synttärityttönsä
Myykää dinosaurus ja turku -lippunne
Samalla porukallahan nuo tuolla on, haloo.Totta kai saa ja hienoa, jos on löytänyt kumppanin. En vain käsitä ajatusta, että suhteiden julkistaminen on jonkun postaus Köpiksestä. Eri asia jos B olisi siinä samassa videossa mukana.
Mä oottelen mielenkiinnolla, mitä nää kaks on saanut aikaan. Selkeesti esiintyy viisuissa eikä vaan oheistapahtumassa.K tainnut nyt hengata vaan BL:n kanssa
Ilman todisteita bongaukset ei kovin uskottaviaEttekä uskoneet eilen kun sanoin että bongauksia tehty. Nyt ei näköjään enää paljon viitsitä salaillakaan.
Eli kaveriporukan reissu jälleen kerran, arvasin.Markon stoorissa pätkä samasta kohdasta mistä oli otettu eilinen bojan/jan kuva. Ne värikkäät talot.
Koska ei vaikuta, että on niin.Tää on ihme saitti. Silloin kun jotku yrittää shipata k&b niin hirvee hyökkäys vastaan, mut ilmeisesti boitsu ei saa seurustella kenenkään muunkaan kanssa?
Osa kavereita, osa rakastavaisia.Eli kaveriporukan reissu jälleen kerran, arvasin.
Niin eli ei mitään suhdetta sitten näyttäytynytkään.Samalla porukallahan nuo tuolla on, haloo.
Esittävät molemmat euroviisubiisinsä. Siellä on yhtenä väliaikanumerona aiheena yleisösuosikit.Mä oottelen mielenkiinnolla, mitä nää kaks on saanut aikaan. Selkeesti esiintyy viisuissa eikä vaan oheistapahtumassa.
Mä uskon yhteisbiisiin, molemmat on siitä puhuneet.Mä oottelen mielenkiinnolla, mitä nää kaks on saanut aikaan. Selkeesti esiintyy viisuissa eikä vaan oheistapahtumassa.
Jokainen saa tietysti uskoa mitä haluaa, mutta mä uskon että Bojan ja Dzejla seurustelee. On ne kuitenkin sen verran tuoreita ystäviä, että vähän erikoista olisi tällanen synttärireissu. Sitä mä en kyllä tiedä miksi se Marko aina roikkuu mukana, onko se vaan hämäyksenä siellä?Eli kaveriporukan reissu jälleen kerran, arvasin.
Kielsinkö sen? Älkää vääntäkö mun sanoja koko ajan. Tarkotin vain ettei heidän somepostaukset samasta kaupungista ole mikään suhteen julkistus. Sellainen on sitten kun ollaan samassa kuvassa. Totta kai he ovat olleet porukalla. Oli heidän väliset suhteet mitä tahansa.Samalla porukallahan nuo tuolla on, haloo.
Kärtsä veti jo viime vuonna ccc:n väliaikaesityksenä niin vois olla jotain uuttakin.Esittävät molemmat euroviisubiisinsä. Siellä on yhtenä väliaikanumerona aiheena yleisösuosikit.
Mikä ettei sellainen voisi joskus tulla, mutta Euroviisuissa sitä ei esitetä.Mä uskon yhteisbiisiin, molemmat on siitä puhuneet.
Ois kyl Bojanin kannattanut vähän vielä pidätellä, olis yhteisbiisi myynyt paremmin kun olis kuorrutettu se kaikella shippisäihkeellä.Se on kuulkaa nyt niin, että Bojan, on aloittanut kunnon kaurismiehen pursiseurahenkisen elämän jääkaapinlämpöisen balkandiivansa kanssa.
Elämää sykkivä Vantaan pottatuķka on vapaa levittämään energiaansa ja musiikillista valiosiementään ympäri eurooppaa ja valikoimaan kuumimmat orhit pokedexiinsa.