V
vierailija
Vieras
Ne suuret kädet pitää K:n sen verran tehokkaasti seinää vasten, ettei pyristely auta.Kun K on antautunut kokonaan, niin P suutelee häntä intohimoisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne suuret kädet pitää K:n sen verran tehokkaasti seinää vasten, ettei pyristely auta.Kun K on antautunut kokonaan, niin P suutelee häntä intohimoisesti.
Siis missä discordissa muka?Niitä on Discordissa ainakin 6, jotka tekee sitä jatkuvalla syötöllä. En ymmärrä mikseivät voi pitää näitä juttuja siellä.
No sepäEi me yleensä olla täällä samaan aikaan valitettavasti. Porukalla olis kivempi kuumistella.
Mä haluaisin sinne homodiscordiin!Siis missä discordissa muka?
Tuskin sieltä saa mitään oikeaa tietoa.Mä haluaisin sinne homodiscordiin!
Tämä vaikuttaa r*****ukselta.Ne suuret kädet pitää K:n sen verran tehokkaasti seinää vasten, ettei pyristely auta. Kun K on antautunut kokonaan, niin P suutelee häntä intohimoisesti.
Niitä on Discordissa ainakin 6, jotka tekee sitä jatkuvalla syötöllä. En ymmärrä mikseivät voi pitää näitä juttuja siellä.
Mua kiinnostaakin lähinnä K:n kuumistelu.Tuskin sieltä saa mitään oikeaa tietoa.
Mitä teet siellä, piimättäjä?Ei ole ainakaan tuolla bk discordissa, siellä vaan ujosti ihastellaan Piimää
K voihkii ja takertuu pienillä käsillään, jaloillaan ja koko vartalollaan P:hen, joka hengittää kuumasti K:n korvaan ja kantaa hänet hellästi vuoteeseen....Ne suuret kädet pitää K:n sen verran tehokkaasti seinää vasten, ettei pyristely auta. Kun K on antautunut kokonaan, niin P suutelee häntä intohimoisesti.
Kukaan aito shippaaja ei hauku Bojania noin.Ei ole ainakaan tuolla bk discordissa, siellä vaan ujosti ihastellaan Piimää
Mua kiiinostelis kanssa sellainen paikkaMua kiinnostaakin lähinnä K:n kuumistelu.
Ei ole ainakaan tuolla bk discordissa, siellä vaan ujosti ihastellaan Piimää
Edelleen vai?Siellä puhutaan vaan kompostista. Siellä mitään ihastella.
Mä odotin korrektistikaikki kaikki käsiveskakeskustelut läpi. Ja kun joku muu aloitti isomiesjutut......Ei me yleensä olla täällä samaan aikaan valitettavasti. Porukalla olis kivempi kuumistella.
Tylsiä noi teidänkin jutut on niin.Mä odotin korrektistikaikki kaikki käsiveskakeskustelut läpi. Ja kun joku muu aloitti isomiesjutut......
Tylsiä noi teidänkin jutut on niin.
Ei nyt sentäänSiellä puhutaan vaan kompostista. Siellä mitään ihastella.
Puhutko itsestäsi aina monikossa?No niin.
Areena on käsiveskakeskustelulle ja tekstiilianalyysille taas vapaa. Sivistynyttä ja huomioonottavia vääriäparittajia kun olemme.
Sil vous plait madamm
Mikä hiton käsiveska? Se on niitä väärinnäkevien harhoja, että J viestii tän ketjun avulla. En vaan ihan ymmärrä noita seksuaalipakotusjuttukakaan ja vaikka Kylen sotkemista tähän, oikeastiko saatte noista itsellenne jotain.No niin.
Areena on käsiveskakeskustelulle ja tekstiilianalyysille taas vapaa. Sivistynyttä ja huomioonottavia vääriäparittajia kun olemme.
Sil vous plait madamm
En mäkään. Mut Eihän kb discordissa näistä aidoista ja oikeista asioista eli ruusunnupuista ja isoista miehistä puhuta?Mä en oo discordissa
Ok, enpä taida uskaltaa pyytää pääsyä sinne.Siellä puhutaan vaan kompostista. Siellä mitään ihastella.