K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sillä ole väliä kun toi kuvankaappaus on feikki, ei tiktokissa tule pilkkua tohon and sanan eteen.
Miksi ihmeessä se on siihen sen pilkun tehnyt 😃 Sehän ois voinut lisätä pelkän nimen! Kun siis sehän sentään näkee miltä sen tekstin pitää näyttää koska sen julkaisuissa on tykkäyksiä. Esim mulla ei ole tästä mitään kokemusta kun en oo julkaissut mitään, mutta sillä julkaisulla on tuhansia tykkäyksiä.

Billien levy-yhtiön emoyhtiö on Universal, johon Joksuillakin on kytkyjä.
Mä luulen että universal ei varsinaisesti lahjo joksuja koska ne ei ole kuitenkaan niitten artisteja. Mutta ne vois hyvinkin olla esim tapahtumajärjestäjältä joka on ollut heidänkin keikkojen kanssa tekemsissä. Tosin mun ei ole mitenkään vaikea kuvitella etteivätkö ne olisi ihan tavallisesti ostaneet itse lippujaan. Jan ainakin on fani, ja varmasti on halunnut keikalle eikä ehkä ole halunnut jäädä odottelemaan tulisiko jostain jotain lahjoja. Se, että onko kaikki reissussa mukana olevat ostaneet lippunsa itse vai ei, on loppujen lopuksi aika vähän kiinnostava asia. Eihän me edes tiedetä onko siellä muita kuin jan ja bojan :D

Mä luulen että universal ei varsinaisesti lahjo joksuja koska ne ei ole kuitenkaan niitten artisteja. Mutta ne vois hyvinkin olla esim tapahtumajärjestäjältä joka on ollut heidänkin keikkojen kanssa tekemsissä. Tosin mun ei ole mitenkään vaikea kuvitella etteivätkö ne olisi ihan tavallisesti ostaneet itse lippujaan. Jan ainakin on fani, ja varmasti on halunnut keikalle eikä ehkä ole halunnut jäädä odottelemaan tulisiko jostain jotain lahjoja. Se, että onko kaikki reissussa mukana olevat ostaneet lippunsa itse vai ei, on loppujen lopuksi aika vähän kiinnostava asia. Eihän me edes tiedetä onko siellä muita kuin jan ja bojan
Bojanille on farkut, jotka näyttää Tsiilan valitsemilta.

Jan on varmaan BE-fanina hankkinut aikoinaan kaksi lippua tuolle keikalle, ajatellut, että joku kyllä lähtee seuraksi. Se joku oli nyt sitten B. Miksi juuri Köpikseen - se on arvoitus.

Yhteistyössä