K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ongelmahan ei K/B discordin väellä ole mikään joku yksittäinen asia vaan jatkuva sieltä tänne suora viestien tuonti vääristellen ja kanavan ihmisten haukkuminen jopa tunnistettavasti.

Sinä joka teet niin avaa sanainen arkkusi sielä ja hanki selkäranka
Yhdestäkään nimimerkistä ei tänäänkään ole puhuttu mielestäni, ja jodelista toi keikkatieto itselläni jo oli.

Annan esimerkin. Jos minä sanoisin DC:ssa nähneeni K:n Vantaalla X paikassa ja juteltiin Y asiasta. Haluaisin pitää asian vain sille porukalle (tiedostan juttujen liikkuvan tiuhaa tahtia, mut sieltä ei periaatteessa sais jakaa). Totta mooses mua ottais päähän jos se vedettäis tänne aiheeksi.

Annan esimerkin. Jos minä sanoisin DC:ssa nähneeni K:n Vantaalla X paikassa ja juteltiin Y asiasta. Haluaisin pitää asian vain sille porukalle (tiedostan juttujen liikkuvan tiuhaa tahtia, mut sieltä ei periaatteessa sais jakaa). Totta mooses mua ottais päähän jos se vedettäis tänne aiheeksi.
Sellaista ei tietenkään voi kokonaan estää. Vaikka kukaan ei sieltä asiaa toisikaan tänne, joku huokaisisi irl-kaverilleen että voi vitsit, joku pääsi juttelemaan K:n kanssa vantaalla, ja se sitten jatkaa juttua jossain päin nettiä (ehkä jopa täällä) että k on nähty vantaalla, ei siis ole rautalammilla tänään.

Mutta kannattaisi mainita se kyllä, että koet noin. Jos mä jaan mitä tahansa, se on avointa kelle hyvänsä, ellen toisin sano, tai ehken kirjoittaisi sitä isohkoon ryhmään sit ollenkaan, jos se ei ois avoin juttu.

Onkohan Jan ja Boitsu tosiaan kahdestaan sillä keikalla? Meinaan jos mukana ois esim kolmas Joksu niin mikä ois todennäköisyys, että vain kahdesta jäsenestä otetaan kuva? Eikö ne ois sit kaikki kolme (-4-5?) kuvassa ja pyytäneet silloinkin ohikulkijaa ottamaan kuvan?

No, onhan siellä nyt vähintäänkin se Janin tyttöystävä. Tai ehkä myös Bojanin. Tai sitten se tyyppi, jonka nimeä en muista, mutta jonka kanssa Bojan hengailee mennen tullen. Ikäväänsäkin hukutti hikilenkillä sen kanssa, kun Kärtsä lähti Ljubljanasta.

Selasin äsken useita päiviä taaksepäin. Ihan joka päivä oli keskustelua jostain K/B discordin keskustelijasta ivaten tai jopa haukkuen ja kommentteja oli tuotu tänne naureskeltavaksi irti asiayhteydestään.

Aika oksettavaa touhua.

Yhteistyössä