V
vierailija
Vieras
No varmasti on jotain Nemon kanssa, en usko, että lähtisi viisuihin enää miutenMitähän muuta K tekisi Sveitsissä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No varmasti on jotain Nemon kanssa, en usko, että lähtisi viisuihin enää miutenMitähän muuta K tekisi Sveitsissä
Mitä siinä vinkkailet? Mistä minä tiedän! Ainiin panisi Bojania, sitäkö tarkoitit?
Hyi, mene fantasioisinesi muualle.Mitä siinä vinkkailet? Mistä minä tiedän! Ainiin panisi Bojania, sitäkö tarkoitit?
Slovakkian pojussa ei veri kierrä semmottis puuhiinKärde ja Bojan lentää ja panee
toisiaan
Milloin se lepääHulluja nuo K:n viikot. Maanantaina oli Saipan pelissä, tiistaina lensi aamulennolla Ljubljanaan, torstaina tuli takaisin Suomeen, perjantaina radiogaala ja sunnuntaina lensi Sveitsiin.
OhoLOTL on parhaillaan maailman toisella puolella keikoilla.
Niin no tämä se vois olla tietysti. Mua hämää, että mitä oli ne tien poskessa vilisseet taitetut katokset joiden alla jotain pömpeleitä? Bensamittareita? Tietulleja?Sanoisin että Saksassa tai saksan kielisessä maassa esim. Sveitsi ja viisut?
Oho No mikä hitto tän matkan syy voi sitten olla?
Niin no tämä se vois olla tietysti. Mua hämää, että mitä oli ne tien poskessa vilisseet taitetut katokset joiden alla jotain pömpeleitä? Bensamittareita? Tietulleja?
H vissiin messissä Sveitsissä
mistä näin päättelit?
Häärijällä on stoori Sveitsistä.
No eihän ole.Häärijällä on stoori Sveitsistä.
Onkin mies eikä isokorvainen mikki hiiri.Kyllä on rähjäisen näköinen mies nykyään tuo Käärijä.
Ei asu KärtsäkäänNemo ei asu Sveitsissä.